Fashion | Fashionable een goed doel steunen met Lulu's

zondag 10 april 2016

Zoals jullie weten doe ik hier weinig met mode; tenzij ik het echt de moeite waard vind. Lulu’s is een merk dat ik, ondanks dat ik over beauty blog, graag aan jullie wilde laten zien. Met een aankoop bij Lulu’s heb je niet alleen voor een klein prijsje iets heel tofs in huis, je steunt ook nog eens vrouwen die het financieel wat minder hebben.


De meiden van Lulu’s willen mensen helpen, inspireren en waar mogelijk stimuleren in hun ontwikkeling. Voor mij, en velen met mij, is het heel gewoon om wekelijks wat nieuws te kopen, een veilig thuis te hebben en ’s avonds lekker te bedenken wat we gaan eten. Helaas zijn er in Nederland veel vrouwen waarvoor deze dingen niet vanzelfsprekend zijn, voor deze vrouwen is Lulu’s er.


Op dit moment maakt Lulu’s “The Lulu Box”. In deze box zitten diverse producten voor vrouwen, denk aan hygiëne producten maar ook producten om jezelf even te verwennen zoals bijvoorbeeld een lekker masker of een crème. Deze boxen worden geleverd aan de Voedselbank, zo komen ze weer terecht bij vrouwen die het financieel erg lastig hebben.


Lulu’s heeft verschillende toffe shirts voor mannen en vrouwen én tasjes waarvan vrijwel de gehele opbrengst naar het goede doel gaat. Een t-shirt kost €20, voor de verzending betaal je €3,50. Ik ben heel blij met mijn shirtje en het voelt fijn om iets leuks te dragen en tegelijkertijd een mooi doel te steunen. Je vindt de gehele collectie van Lulu’s op www.lulushirts.com.

3 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!