Beauty | Opgemaakt Maart 2016 met o.a. Clinique, Ziaja en Niophlex

vrijdag 1 april 2016

Ik leef nog! Het was ineens een dagje rustig op Mira Tells omdat ik heel onverwacht erg ziek ben geworden. Inmiddels lig ik lekker thuis in bed en kan ik prima een beetje rommelen op de laptop. Ik laat jullie vandaag met veel plezier zien wat ik de afgelopen maand allemaal heb opgemaakt.


Nivea Bodylotion Onder de Douche Bodylotion €5
Deze grote fles kocht ik in Duitsland voor nog geen €3, hier 'issie bij de drogist ongeveer €5. Ik vond dit een heel prettig product, het werkt ideaal en mijn huid is een stuk minder droog. Absolute aanrader!

Dit vond ik een prima spray met een heerlijke geur. Mijn haar werd hier lekker zacht van en het ging mooi glanzen. Ik vond deze alleen wel heel erg snel op gaan, wellicht had dat te maken met de heerlijke geur hihi.

Dit product heb ik voornamelijk als scheerschuim gebruikt. Ik vond 'm lekker, vooral door de enorme hoeveelheid schuim maar verder niet extreem bijzonder. 


 Max & More Face Primer €1,99
Ik vond deze medium, hij beviel best oké alleen na een paar keer gebruiken ging er iets stuk aan de verpakking en kwam er niks meer uit. Ik kreeg de dop ook met geen mogelijkheid open dus deze gaat de prullenbak in.

Clinique Just Browsing €19
Ik vond deze best wel fijn alleen had het één enorm nadeel. Na nog geen maand was het product compleet uitgedroogd, erg zonde voor zo veel geld. Ik heb hier over al 3x contact opgenomen met de klantenservice van Clinique, zonder resultaat. Geen aanrader dus want een wenkbrauwgel van bijna €20 wil je wel lekker lang gebruiken!



Deze BB van Born Pretty Store vond ik heel erg fijn en wil ik iedereen absoluut aanraden! Hij geeft een mooie glow en inmiddels heb ik een nieuw exemplaar besteld:)

Ziaja Sun Lotion €5,99
Bij het opruimen van mijn bodylotions etc. besloot ik deze weg te doen. Ik heb 'm al vrij lang en de factor zal inmiddels wel verdwenen zijn. Ik vond dit verder een goede zonnebrand; hij deed z'n werk en bleef prima zitten met zwemmen, aanrader!


Niophlex Maintainer €35
Ik denk dat veel mensen bekend zijn met Olaplex? Niophlex doet exact hetzelfde maar is wat meer betaalbaar. Deze maintainer hersteld beschadigd haar en voorkomt dat het opnieuw beschadigt tijdens het verven. Ik vind het een bak geld maar het werkt als een tierelier. Mijn haar ziet er gezond er verzorgd uit en is stukken minder droog!

Nivea Micellair Water €5,99
Dit was alweer mijn tweede fles van Nivea en ik kan niet meer zonder. Heel erg fijn product, reinigt goed en irriteert je huid niet, aanrader!

Ik heb weer redelijk wat opgemaakt en ben benieuwd jaar jullie verbruikte producten van deze maand! Als ik een review van de producten heb gemaakt kun je op de naam klikken om bij het artikel terecht te komen:)
Welke producten heb jij opgemaakt?

3 opmerkingen:

  1. Fijne producten heb je opgemaakt! Die douchefoam, melkmeisje kon ik nog niet. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je ziek bent/was, hopelijk knap je snel op! Bij mij ging die spray van Guhl ook zo snel op omdat ik de geur heerlijk vond. Ik gebruikte veel te veel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd of die bb cushion in mijn tint komt :P is toch zo een Aziatisch merk? Zonde van die primer. Melkmeisje heb ik zo lang niet gehad :O

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!