Beauty | Benecos Natural Mascara Vegan Volume

maandag 25 april 2016

Het was een weekje rustig maar nu eindelijk weer een artikel! In plaats van iets met eten review ik vandaag deze bio & vegan mascara, morgen kunnen jullie dan een uitgebreid food-artikel verwachten!


Benecos begon ooit met dierproefvrije, biologische cosmetica gericht op de ogen maar heeft inmiddels veel meer, zo probeerde ik eerder al de BB-Cream, de kwasten en een poeder. Deze mascara is zelfs geschikt voor de meest gevoelige ogen én voor mensen die lenzen dragen. De mascara belooft een intense look en veel volume, de vitamine E en avocado olie zorgen voor een verzorgend effect op je wimpers.


Tja.. eerlijk is eerlijk, veel verschil met makeuploos is er niet. De mascara is mooi zwart maar geeft weinig volume. Mijn wimpers zijn redelijk zwaar en de krul zakt er dan ook binnen enkele seconden uit. Dit is absoluut niet het effect waar ik naar op zoek ben en ik vind 'm dan ook veel én veel te subtiel.


Ik heb zware wimpers die snel omlaag zakken en hou van flink veel volume, dat geeft deze mascara mij helaas niet. Als je lichte wimpers hebt of op zoek bent naar een zeer subtiel effect dan is dit wellicht iets voor jou. Je vind 'm bij Solobiomooi voor €10,95.

3 opmerkingen:

  1. Jammer, ik had er namelijk wel veel van verwacht. Ik heb inmiddels al wat andere producten getest van Benecos en die waren wel allemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat jammer zeg. Dit resultaat vind ik zelf persoonlijk ook veel te subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!