Life | Instadiary Februari

vrijdag 27 februari 2015

Februari was eigenlijk een hele leuke maand. Het was lekker druk, ik deed niet heel veel bijzonders maar had wel veel kleine leuke momenten.

Momenteel ben ik heel hard bezig met fotograferen. Er zijn veel leuke spulletjes binnengekomen en ik ben een samenwerking aangegaan met een bijzondere webshop. Jullie zien en horen uiteraard snel meer!
Hierboven zie je ons kleine monstertje Josje. Aangezien Steven haar totaal ingepalmd heeft knuffelt ze bijna nooit meer met mij. Als ze dan eindelijk weer een keer komt knuffelen maak ik daar dankbaar gebruik van. Ze is trouwens al bijna 2 jaar maar nog steeds mini, net alsof we een eeuwige kitten hebben, heel schattig!

Ondanks mijn intolerantie voor lactose bestelde ik een pizza. Ik was hele avond ontzettend ziek maar hij was heerlijk. Dat kan natuurlijk niet iedere week maar het was het wel waard;)

Door de intolerantie heb ik veel lekker eten moeten opgeven maar ook dit heerlijke drankje ontdekt. Ik ben zwaar verslaafd! Omdat ik heel snel af val "moet" ik iedere dag een beker drinken, helemaal niet vervelend natuurlijk.

Ik maakte deze foto die ik zelf mooi gelukt vind en schreef een review over de nieuwe hand en body lotion van Treacle Moon, het artikel vind je hier

Ik deed mee aan Project Positief van Dagmar, leuk om iedere dag foto's bij het onderwerp te bedenken en wat een lieve meid is het toch!

Steven ging een weekje op wintersport. Ik zag van te voren er enorm tegen op om alleen thuis te zijn maar achteraf vond ik een weekje alleen eigenlijk best wel lekker hihi.

Er kwamen weer nieuwe producten uit van één van mijn favoriete merken; Toni & Guy, ze waren wederom geweldig, de review vind je hier.

Ik ging lekker Primarken met Sas die deze typerende foto maakte, ik heb het namelijk altijd koud en je kunt me vaak aftekenen in mijn enorme bontjas en sjaal. Deze foto werd ook nog eens geplaatst in de Metro, leuk!

I love Social Media! Ik ontdekte op Facebook dat deze lekkertjes te koop waren bij de Action én inderdaad, ze zijn goddelijk! Voor 4 stuks betaal je €1,50.

Samen met een webshop organiseerde ik een winactie, je kunt nog tot morgen 12:00 mee doen. De voorwaarden en het artikel vind je hier.

Nog meer lekker eten! De Oercrackers van Leev zijn echt jummie, ik schreef er een review over! Ik kreeg van Leev een enorme doos met eten en de choco maiswafels zijn ook een absolute aanrader!

Mijn trouwe volgers zullen wel weten dat ik bijna nooit foto's van mijzelf plaats. Dat is deels onzekerheid en deels het feit dat ik totaal niet fotogeniek ben. Na 300 selfies was deze de enige waar ik niet 200 kilo of een struisvogel leek. Ik kreeg meteen heel erg veel likes dus dat is natuurlijk wel een positieve boost voor een tweede poging;)

Valentijnsdag! Ik kreeg een prachtige bos bloemen die bijna twee weken mooi bleef. In april gaan we samen een weekend naar Antwerpen. Vorige keer kreeg ik zo veel leuke tips van jullie dus als iemand nog een aanrader heeft hoor ik het graag!

Half Nederland vierde Carnaval maar ik sloeg een jaartje over. Ik vind het steeds minder leuk en eigenlijk heb ik het vooral altijd heel koud omdat ik in een veel te kort jurkje buiten loop haha.

Ik probeerde eindelijk een body mist van Victoria's Secret, wat ik er van vond lees je hier.

Sas kwam naar Tiel en ik maakte een berg outfitfoto's voor haar site. We hebben het altijd ontzettend gezellig samen, neem zeker eens een kijkje op haar blog want die is prachtig!

Toen ik in september volledig blut was bracht mijn favoriete schrijfster een nieuw boek uit, nu kocht ik 'm dan eindelijk! Gister wilde ik lekker gaan lezen in de trein maar toen zat er een hysterisch meisje kei hard te bellen dus dat ging niet helemaal. Ik ben inmiddels begonnen en het is alweer super spannend, aanrader!

Al deze foto's én meer plaatste ik ook op Instagram, volg jij mij al?
Hoe was jullie februari?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!