Beauty | Lipscrub Born Pretty Store

zaterdag 14 februari 2015

Tijd voor weer een review van Born Pretty Store, dit keer probeerde ik een lipscrub.

Dit tubetje scrub niet alleen licht maar verzorgd te lippen daarna ook, hij is vochtinbrengend en zou zorgen voor superzachte lippen. Omgerekend betaal je ongeveer €3,50.

De verpakking was in het chinees dus ik kan helaas verder niks zeggen over de ingrediënten, de geur deed mij in ieder geval denken aan kokos.

De scrub is een stuk milder dan de producten die ik normaal gebruik. Zoals je kunt ziet zitten er maar weinig scrubdeeltjes in. Ik had hier nooit zo over nagedacht maar suikerscrubs zijn natuurlijk niet echt handig als je lippen gevoelig zijn. Deze is een stuk milder én omdat 'ie ook nog verzorgd zelfs geschikt voor de meest pijnlijke lippen.
Het ook wel weer zo dat als je echt veel velletjes hebt je weer een wat steviger product nodig hebt.

Waar ik wel even op moet letten was dat, anders dan bij een natuurlijk product, je na het scrubben niet je lippen af likt maar het product weg veegt met een tissue.
Op het moment dat ik de scrub probeerde waren mijn lippen er prima aan toe met maar een paar velletjes en vlekjes. Ik was zeer positief verrast, de velletjes waren verdwenen en mijn lippen voelden enorm zacht en hadden een mooie glans. Top!

Mocht je enthousiast zijn of iets anders van Born Pretty Store willen proberen; met de code "MIRAH10" krijg je 10% korting op een make-up product. Verzending is altijd gratis.
Hebben jullie al iets geprobeerd uit deze webshop?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

2 opmerkingen:

  1. Ik zie de laatste tijd zoveel leuke lipscrubs, maar heb er eigenlijk nog nooit eentje gebruik. Lijkt me wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super handig artikel! Ik ben nog steeds op zoek naar een goede lipscrub!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!