Food | Leev Oercrackers

maandag 16 februari 2015

Ik probeerde weer een gezond en biologisch tussendoortje afgelopen week en ik verklap alvast dat het een succes was!

Toegankelijk voor iedereen
Leev gaat voor gezond en eenvoudig, ze willen een product aanbieden dat niet alleen bij natuurwinkels te koop is en ook betaalbaar is voor de "gewone" mens. Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens want de crackers zijn nog altijd stukken duurder dan een pak Sultana's, even afwegen of je het geld er voor over hebt, ik in ieder geval wel:)
De producten bevatten geen kunstmatige kleurstoffen, smaakstoffen en conserveringsmiddelen.

Leev en laat leven
Leev betaalt de boeren die hen producten leveren eerlijke prijzen en werkt samen met een aantal sociale initiatieven. Ook is er de Leev foundation, hieraan komt de volledige winst ten goede. Deze foundation bevordert het leven en steunt kleinschalige zorg, landbouw en natuur. Met je aankoop eet je dus niet alleen gezond maar steun je ook een mooi merk en een goed doel:)

Ik probeerde deze Oercrackers, ik ben dol op sesam en heb graag een tussendoortje dat goed vult aangezien ik om het half uur enorme honger heb. Voor dit pakje met 4x2 crackers betaalde ik ongeveer €2. In mijn herinnering was het meer maar op de website werd €1,99 aangegeven dus nu twijfel ik;)

Mooi uiterlijk
Het doosje is prachtig en de crackers ook. Leuk detail; ze zijn nogal krom, er is geen moeite gestoken in het perfect rechtmaken van de cracker. Deze moeite is hopelijk besteed aan de smaak!

Jummie!
En ze zijn heerlijk! Ze zijn krokant maar een stuk zachter dan ik verwachtte, ik verwachte mega harde stenen crackers maar dat is totaal niet het geval. Super lekkere combi van de cracker zelf met de pompoenpitten en de sesamzaadjes én ontzettend vullend. Ik ben heel erg fan!

Conclusie
Oke, zeker als je huismerk koopt ben je een stukje goedkoper uit maar een veelvraat zoals ik moet dan een pak Sultana leeg vreten (die zijn ook heerlijk) en dan is een pakje Leev toch voordeliger;) Even zonder onzin; je bent iets meer kwijt maar ze vullen beter, je bent verantwoord bezig én je steunt een mooi doel. Ik zeg zeker even proberen!

Zijn jullie al bekend met Leev?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!