Body | Perfume by Me

donderdag 19 februari 2015

De hele Valentijnsgekte is nog maar net voorbij of ik kom alweer aankakken met een cadeau idee. Maar, parfum is altijd een goed idee toch?

Bij Perfume by Me kun je dus je eigen parfum samenstellen. Je kies een basismelange, middennoten en topnoten. Je kunt samples aanvragen of een fles bestellen in 15, 50 of 100 ml. Bij 50 of 100 ml word je naam kosteloos op de fles gegraveerd.

Ik maakte 3 samples; een voor mijzelf, een voor mijn vriend en een voor mijn zusje. Op het zakje van mijn vriend kwam op dubieuze wijze The One te staan in plaats van Steven. Na twee jaar samen is dat niet zo erg maar mocht je dit je liefje geven voor je twee maanden jubileum, even opletten bij het bestellen want dat kan gênant worden;)

Mijn parfum bestaat uit de volgende "ingrediënten":
Basismelange : Floral Oriental 70%
Middennoten: Mimosa 15%
Verse kruiden 5%
Topnoten: Bergamot vrucht 10%
Ik heb geprobeerd een bijzondere geur te maken met een gebalanceerde combinatie tussen kruidig, zoet en fris, dit is redelijk gelukt. De geur vond ik in eerste instantie wat te zoet uitvallen maar op mijn huid werd dat een stuk minder. Lekker maar hij bleef naar mijn zin niet heel lang zitten.

Mijn zusje heeft haar geur nog niet geroken en mijn vriend vond die van hem lekker. In eerste instantie rook zijn geur erg naar alcohol maar op de huid totaal niet meer. Laat je dus niet misleiden door de geur als je het zakje open maakt.

De samples worden zo geleverd; een zakje met een geurend doekje. Heel handig en er komt voldoende parfum af om goed te parfumeren.

Een super origineel cadeau voor een dierbare en zeker iets waar ik nog een keer gebruik van kan maken.
Je kunt je eigen geur samenstellen via deze link, voor 15 ml betaal je €20.

Volg jij mij al op Bloglovin?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

2 opmerkingen:

  1. Hoe leuk! Ik heb hier trouwens nog nooit eerder over gehoord! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk! Ik heb dit zelf ook laten doen, maar ik vind het eigenlijk te zonde om de samples te gebruiken haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!