Life | Favorieten van dit moment

zondag 8 februari 2015

Soms kom je dingen tegen die je wilt delen; een mooi product, een leuk artikel of een liedje dat je maar blijft luisteren. Vandaag deel ik mijn favorieten van dit moment!

Muziek
Het nummer van Rihanna, Kanye en Paul McCartney staat constant op replay, vind jij 'm ook zo tof?

Gelezen
In het AD las ik een ontroerend artikel over een man die een zoontje krijgt met het syndroom van down. Zijn vrouw staat vanwege haar geloof het kindje af en verlaat de man als hij het kindje toch wilt houden. De man hou het kindje en zorgt door een fundraising actie voor een goede toekomst. Ik moest bijna een traantje wegpinken.
Het hele artikel vind je hier.

Gedronken
Sinds ik niet goed meer tegen lactose kan ben ik de sojaproducten in de supermarkten een beetje aan het proberen. Ik ontdekte deze chocomel en ben nu zwaar verslaafd, jummie!

Doucheproduct
Hij is bijna op maar ik geniet nog even van de laatste restjes; Hot Toddy van Lush, jummie!

Wat zijn jullie favorieten van dit moment?

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk om je favorieten te zien! De Alpro Soya chocolademelk heb ik eens bij mijn oom gehad en die is inderdaad heel erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar dat doucheproduct, volgens mij ruikt deze heerlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!