Beauty | MUA Twelfth Night Eyeshadow Palette

dinsdag 8 december 2015

Ondanks dat ik geen talent ben met oogschaduw vind ik het toch leuk om af en toe een palette te proberen en een beetje te oefenen. Ik ben geen expert in het maken van looks maar ik kan jullie wel vertellen of de oogschaduw fijn is én natuurlijk swatches en pigmentatie laten zien. Dit palette is heel winters én geschikt voor de feestdagen:)

Ik ben in eerste instantie het meest enthousiast over de bovenste rij, toch meer mijn kleuren én lekker veilig. De onderste rij is prachtig maar daar moet ik echt even mee gaan experimenteren.


MUA kennen we inmiddels allemaal wel. Dit zeer betaalbare merk is verkrijgbaar bij verschillende filialen van Kruidvat en staat bekend om de goede kwaliteit. Ik had nog nooit oogschaduw van MUA geprobeerd en was benieuwd of de pigmentatie écht zo goed is als beweerd word. Ik kreeg dit palette gratis bij andere producten van MUA, normaal kost het €5,99. Het palette was niet geopend maar toch vrij beschadigt van binnen, die stickers rondom zijn ook altijd een drama; bij het openen trok ik de halve opdruk weg.


In het palette vind je de volgende acht kleuren:
Ice, Myrrh, Frost, Oudh, Coal, Fir
Hush, All Spice, Ivy, Plum, Enchant, Star Shine



De pigmentatie is inderdaad geweldig! Hier "aaide" ik echt met mijn vinger over de oogschaduw heen en er komt ontzettend veel kleur vanaf. De oogschaduw vaagt mooi uit en lijkt niet echt uit te vallen.


Na het maken van de eerste foto moest ik echt schrobben om mijn arm schoon te krijgen, de oogschaduw blijft dus prima zitten, vooral de donkere kleuren. Mijn huid was hier een klein beetje vochtig op sommige plekken en dat geeft goed weer dat de oogschaduw nog net wat intenser wordt met een nat kwastje. Ik ben echt onder de indruk van het pigment, dat zie je bijna nooit bij zulke betaalbare merken.


De bruintinten vind ik zoals verwacht het mooiste uitkomen en die gebruik ik ook het meeste. De andere kleuren zijn mooi maar niet echt mijn ding, ik heb er wel mee gespeeld alleen donkeren kleuren maken mij zo extreem bleek/gothic/moe/vijftienjarig.


 Geen ooglook dus, die lukte echt niet goed genoeg voor de foto. Als je een leuke tip hebt om kleuren te combineren, laat het me vooral weten:)


 Ik ben zeer positief verrast door het pigment, dat is echt ontzettend goed! Wel loop ik bij paletten altijd tegen hetzelfde aan; doordat ik echt een kluns ben met oogschaduw gebruik ik eigenlijk altijd alleen de bruintinten en niet echt de andere kleuren. Zonde van zo'n mooi palette en ook de reden dat ik zelf bijna nooit een palette koop. Wel een absolute aanrader qua pigment én er zijn natuurlijk zat mensen die wel met alle kleuren overweg kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!