Beauty | Born Pretty Store Perfect Cover BB Cream

zaterdag 5 december 2015

Sinds dit soort foundations met kussentjes uitkwamen was ik heel benieuwd hoe dat dan zou werken. De afgelopen tijd probeerde ik een hele betaalbare variant van Born Pretty Store, een BB cream die dekking geeft én je gezicht verzorgd.


Born Pretty Store is een Aziatische webshop waar je voor kleine prijsjes beautyproducten kunt kopen, ze hebben álles. Veel dupes van duurdere merken en ontzettend veel keuze qua kleuren, alles is laag geprijsd én verzending is gratis. Deze BB cream komt in een stevig doosje met spiegeltje en sponsje, het oogt luxe en zit stevig in elkaar, ik probeerde kleur #01.


Je gebruikt de foundation door met het sponsje op het kussentje met crème te drukken. Het sponsje neemt heel weinig product op waardoor je de dekking goed kunt opbouwen. De BB cream geeft een hele lichte dekking, ik heb voor bovenstaande foto best wat laagjes gebruikt. Ik heb niet heel veel onzuiverheden maar mijn huid heeft wel veel kleurverschillen en is, zeker in de ochtend, vaak roodachtig. De dekking is niet die van een foundation maar wel prima voor dagen waarop je niet wilt plamuren. Hij voelt ontzettend licht aan op de huid, alsof je geen make-up op hebt, erg prettig.


Dit product kost, afhankelijk van de wisselkoers ongeveer €5,80 en die prijs vind ik het absoluut waard. Met de code "MIRAH10 krijg je 10% korting op een make-up product, nóg voordeliger shoppen dus. Ik ben absoluut positief verrast en ga deze met veel plezier gebruiken de komende tijd.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog niet eerder een BB cream met zo'n kussentje gezien! Heb je er meerdere uitgeprobeerd of is dit de eerste? Zelf heb ik liever ietsje meer dekking.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit klinkt goed om een betaalbare versie van dit product uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!