Beauty | Born Pretty Store Blusher

dinsdag 22 december 2015

Vandaag een prachtig uitziende blusher voor een heel klein prijsje. Prachtig als cadeautje, kan ook voor jezelf natuurlijk;) Ik kan je wel al waarschuwen; op de foto lijken de kleuren en stuk meer oranje, in het echt is het product meer roze.


 Ik heb wel vaker reviews geschreven van producten van Born Pretty Store, een Aziatische webshop met kleine prijsjes en altijd gratis verzending. Over het algemeen hebben de producten een prima kwaliteit en er is heel veel keus!


Deze blusher heeft twee kleuren die je afzonderlijk kun gebruiken, of kunt mengen. In het doosje vind je een redelijk fijn kwastje en een spiegeltje. Het doosje zelf is basic maar de blusher is natuurlijk prachtig, bijna zonde om te gebruiken!


Prima pigment, de blusher is goed op te bouwen qua intensiteit en makkelijk uit te blende op het gezicht. Ik vertelde het aan het begin van het artikel al; mijn camera verdraait de kleuren enorm, in het echt is de blusher duidelijk roze.


En hier op mijn gezicht. Ik hou zelf van een subtiele blush en vind het daarom belangrijk dat je met product laagjes op kunt bouwen en niet na één veegje knalroze bent, dat gaat met dit product prima.


Wederom een prima product van Born Pretty Store! Hij blijft goed zitten en irriteert niet op de huid, zeker een aanrader! Je vind 'm hier (kleur 2) voor €3,64, afhankelijk van de wisselkoers. Met de code "MIRAH10" krijg je ook nog een 10% korting op een make-up product.

5 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!