Blog | Win een Kerstpakket t.w.v. €100 (GESLOTEN)

vrijdag 25 december 2015


Veel van jullie doen al mee maar ik had ook nog beloofd de andere pakketten van de Secret Santa actie te laten zien. Als je goed hebt gelezen weet je namelijk dat je niet alleen kans maakt op het door mij samengestelde kerstpakket maar ook op twee andere pakketten. Ik laat je die andere twee pakketten vandaag zien!


Even een reminder, dit vind je in mijn kerstpakket:
- 7x Verival ontbijtgranen
- Glazen pot (voor die ontbijtgranen)
- Artdeco blusher
Artdeco lipgloss
- Artdeco eyeliner
- Dr. Hauschka Winterbad
- Boho mascara via Solobiomooi
- 10x We all love it waxmelts
- Soulmade Cosmetics The Wild Day & Night Cream
- 2x Oscar & Babette scented candles


In het pakket van Sashionblog vind je het volgende:
- ISH Jewels ketting
- Studio Gwen marble tray
- Gekkiggeit snijplank
- Are You Swedish? tote bag
- Dee's Things horloge
- Streetique trui
- Bag to the future portemonnee
- Dille & Kamille thee
- Losse goodies van Collectiv

WIN | Secret Santa Giveaway t.w.v. €100 | Blogpost @ Ook Anna doet dingen

In het pakket van Anna zitten de volgende spulletjes:
- Canvas tas van MINT TEA
- Etui en notitieboek van Studio Babsie
- Schilder Hester de Wolff
- Een totebag én een jaarpas CJP
- Geurkaars
- Kersttrui van Happy Sweaters
- Papieren rietjes
- Korte ketting met kledinghanger van Naomi Rachel Timan
- Illustratie van Eva Schouten
- Scheurkalender Sanne Bloem

Drie flinke pakketten toch? Als je mee doet aan de winactie dan kun je dus niet alleen mijn pakket winnen maar ook die van Anna of Saskia. Als je bij ons alle drie mee doet maak je meer kans en voor iedere like, share of follow op social media krijg je een extra kansje.
Je mag hier reageren of onder het originele artikel. Als je al onder het originele artikel had gereageerd dan telt een reactie hier natuurlijk niet meer;) In het originele artikel vind je ook nog wat meer uitleg en alle exacte voorwaarden:)

4 opmerkingen:

  1. Jeej! Zo trots op de mooie pakketten die we hebben samengesteld :). Heel leuk om dit met jullie te organiseren <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa super tof! Ik volg je op bloglovin en op fb! Ik zou het tof vinden om te winnen, want ik ben JARIG :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw wat een gave pakketten! Ik doe heeeeeel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!