Blog | Maak kennis met Oscar & Babette + win een kerstpakket t.w.v €100(GESLOTEN)

dinsdag 22 december 2015

Veel van jullie zullen het vast wel gezien hebben; je kunt hier speciaal voor kerst een groot pakket met allemaal producten winnen die ik zelf leuk, fijn, of mooi vind. Ik had beloofd wat meer te vertellen over een aantal van die producten en in het pakket vind je onder andere twee geurkaarsen van het bijzondere merk Oscar & Babette.
Oscar & Babette is een Nederlands lifestyle merk met een Engelse uitstraling. Geïnspireerd door het vrije buitenleven brengen ontwikkelaars Mirna en André verschillende milieuvriendelijke producten op de markt. De naam Oscar & Babette verwijzen naar de twee té schattige teckels van het stel, trouwe lezers weten dat ik dat als dierenvriend wel kan waarderen.

In het te winnen kerstpakket vind je dus twee geurkaarsen van EcoSoya wax ter waarde van €7,95. Met "Heavenly Fresh Cotton" haal je zo'n 15 uur de geur van vers gewassen beddengoed in huis. Ik vind dit een hele lekkere en subtiele kaars. "Orange Happiness" maakt mij oprecht blij en is by far een van de lekkerste geurkaarsen die ik ooit geroken heb. Deze geur met sinaasappelsap, mandarijn en bergamot prikkelt je zintuigen en geeft je een opgewekt gevoel. Alleen al voor die laatste kaars zou je het pakket al moeten willen winnen;)

Via deze link kom je bij het artikel waar je mee kunt doen aan de winactie. Wil je meer weten over Oscar & Babette of gewoon lekker rondsnuffelen in de webshop? Check dan www.oscarenbabette.com.

4 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Ik ben dol op geurkaarsen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. make it a december to rember! ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet Gea, om kans te maken moet je echter wel even onder het winactie artikel reageren. De link en instructies vind je in het artikel hier boven:)

      Verwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!