Beauty | Gosh Defining Brow Gel

woensdag 10 september 2014

Vandaag geen echte review maar meer een kennismaking met een product. Ik heb het product wel geprobeerd maar geen uitgebreide foto's gemaakt.
Het gaat om de nieuwe wenkbrauwgel van Gosh, lees je mee?

                        Jullie konden al eerder lezen over de prachtige nieuwe lipsticks van Gosh (link).
In de herfst/winter collectie van dit jaar zit ook een wenkbrauwgel. Deze gel kleurt je wenkbrauwen subtiel en zorgt dat ze de hele dag in het gewenste model blijven zitten. De gel is verkrijgbaar in 3 kleuren en kost €8,29.

Ik testte de bruingrijze kleur. De gel komt in een shiny verpakking die ik persoonlijk erg mooi vind. Ik heb veel verschillende soorten wenkbrauwproducten geprobeerd, deze komt met een soort mascara borsteltje.


Op bovenstaande foto heb ik het borsteltje echt helemaal schoon geveegd op mijn arm. Als je de gel op je wenkbrauwen aanbrengt is de kleur niet zo heftig maar meer "ondersteunend".

Het borsteltje werkt erg fijn. Ik kam eerst mijn wenkbrauwen omhoog en dan rustig naar de zijkant. Met het puntje van het borsteltje corrigeer ik daarna de zijkanten. Je wenkbrauwen raken in model zonder dat er een kleverige of harde gel achterblijft en worden licht gekleurd.

Ontzettend fijn product als je niet van heavy en opvallende wenkbrauwen houdt maar ze toch iets wilt verzorgen.

Wat gebruiken jullie voor je wenkbrauwen?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.
Zouden jullie mijn blog willen volgen op Bloglovin? (link)

4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, lijkt me een fijn product! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me wel een fijn product!
    Zelf gebruik ik eigenlijk geen product voor mijn wenkbrauwen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet op je wenkbrauwen :). Ik gebruik op dit moment een potlood :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!