Body | Yves Rocher Sinaasappel Douchegel

donderdag 11 september 2014


Ik besef me soms maar al te goed dat wij het maar luxe hebben. Sommige mensen zijn al blij met een stuk witte zeep, wij hebben gewoon tientallen soorten douchegel om uit te kiezen.
Daar kan ik soms lang over piekeren (niet alleen over douchegel natuurlijk) maar uiteindelijk moeten ik maar gewoon genieten van al die keus.
Ik ben al een aantal weken bezig met het testen van de producten van Yves Rocher, zo kwam ook deze douchegel met sinaasappel geur aan de beurt.
Ik testte al eerder een vergelijkbare douchegel alleen dan de grapefruit variant.
Deze douchegel komt er overeen, behalve de geur dan, maar voor de mensen die het artikel niet gelezen hebben toch nog even de nodige informatie.

Het product
Volgens Yves Rocher:
Met deze douchegel wordt het douchen een verfrissend en verkwikkend moment van plezier.

Een frisse douchegel met een berg aan natuurlijke producten.
Momenteel in de aanbieding voor €1,50 voor 200 ml, normaal €3 op de webshop van Yves Rocher.

Ingrediënten
- ph-neutraal
- vrij van parabenen
- product is biologisch afbreekbaar
- verpakking van gerecycled materiaal
- geen dierlijke ingrediënten

Veel natuurlijke en goede producten. Helaas (en uiteraard) ook wat chemische ingrediënten om onder andere het product langer houdbaar te houden.
Eerder vertelde ik al dat het me op viel hoe veel natuurlijke ingrediënten Yves Rocher gebruikt, zeker voor zo'n relatief lage prijs.

Ervaring
De douchegel schuimt goed en ruikt sterk naar sinaasappel. Verfrissend maar ik denk dat sinaasappel gewoon niet echt mijn geur is voor onder de douche. Ik vind het dan ook niet jammer dat de geur na het douchen niet blijft hangen.
Niet voor herhaling vatbaar vanwege de geur én ik vind €3 voor een douchegel die niet blijft hangen te duur.
Wel vind ik de aanbiedingen bij Yves Rocher geweldig en ben ik nog benieuwd naar andere geuren.

Mijn vorige artikelen over Yves Rocher:
- Blackberry Exfoliating Shower Gel
Gebruiken jullie wel eens iets van Yves Rocher?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!