Life | Instadiary Maart 2014

maandag 31 maart 2014

Afgelopen maand was ik lekker actief op Instagram! Laat je accountnaam achter dan volg ik je:)
Hier boven zie je Cassie die deze zomer 2 wordt. Hij word steeds liever en is nu eindelijk gestopt met groeien.
Deze prachtige bloemen kreeg ik voor mijn verjaardag.

Deze vond ik voor €2 bij Big Bazar, leuk!

Ik testte veel waxmelts deze maand, onder andere deze. Het artikel lees je hier.


Dit was de favoriete nagellak van Oma, nu gebruik ik m:)

Een magnetroncheeseburger maak je gewoon klaar in de oven, veel lekkerder!

We probeerden deze maand Hello Fresh uit. Dit recept was een stuk lekkerder dan het er uit zien; linzencurrie met pompoen, kaneel en kip.

Heerlijk ontbijtje bij de HEMA.

€1 in de sale! Het artikel lees je hier.

Het 1e ijsje dit jaar, jummie!

Heel leuk, op je verjaardag krijg je dit te zien bij Google, wisten jullie dat?

Jellybeans, een van de lekkerste en mooiste snoepjes:) Ik vond deze nog van Engeland in januari, leuke verrassing.

Het was mooi weer dus we hebben veel gewandeld. Hier in de buurt zit een park/kinderboerderij, daar fotografeerde ik deze mooie kippen.

Ik kreeg een fijn pakketje van Kneipp, het artikel lees je hier.

Het werd lente en dat was te zien! Deze mooie boom staat bij mijn schoonouders in de tuin.

Van mijn schoonmoeder mocht ik een bosje bloemen uitkiezen omdat ik jarig was, zo lief! Ik ging voor wit en lichtroze:)

Ik viste een nachtcrème uit de kast om mijn vlekkerige huid in de ochtend tegen te gaan, het bleek een succes! Het artikel lees je hier.

Dit mooie lakjes van O.P.I leende ik van mijn zusje.

Mijn mooiste verjaardagscadeau was toch echt deze ring van Mi Moneda. Ik wilde m al heel lang en al mijn vrienden en familie hebben wat bijgedragen:) De steen die ik wilde was niet op voorraad, dit muntje kreeg ik er bij.

Mijn primer was op en ik had nog een bon van Douglas, ik besloot deze een keer te proberen, hebben jullie ervaring met Revlon?

Er werd veel gebadderd deze maand, ik testte deze juweeltjes van Feel So Pure, het artikel lees je hier.

Daar issie dan, de steen! Ik dacht dat ie bordeauxrood zou zijn maar hij verschilt een beetje van kleur in het licht, prachtig toch!

Bij de Big Bazar verkochten ze deze lipsticks van Sans Sourcis, een merk waar ik veel over gehoord had. Ik probeerde ze en schreef er over.

Dit scrubje is inmiddels een stuk verder op, zo ontzettend fijn! Het artikel lees je hier.

Ik was natuurlijk jarig, maar mijn tweelingzusje ook. Zo leuk om je verjaardag met iemand anders te mogen delen, ik zou het niet anders willen. Zusje maakte deze taart die er een stuk lekkerder uit ziet dan die was haha.

Zusje houdt van koken en kan het ook goed. Ze maakte voor ons deze sushi bowl; je gooit alle ingrediënten van je favoriete sushi in een bak en eet het op met wat sojasaus, makkelijk en heel lekker!

Ik ontdekte dit prachtige Nederlandse merk. Tot eind april krijg je 20 procent korting als je de code uit dit artikel invoert, zeker een aanrader!

Het was open dag op de tennisclub. Een van de vrouwen maakte deze supermooie cakejes!

Omdat we zo ontzettend veel thee in huid hadden moest ik eerst het een en ander opmaken van mezelf, zo ontdekte ik dat kaneelthee eigenlijk heel lekker is. We hebben ook zelf Chai Latte gemaakt; een zakje Chai-thee in gekookte en opgeklopte melk dompelen, beetje bruine suiker erbij en klaar. Heerlijk en een stuk goedkoper dan Starbucks.

Maanden geleden won ik 2 gratis kaartjes voor het zwembad van Center Parks. Lief en ik hadden daar ons eerste uitje en we zijn deze maand dus weer gegaan. Ik kocht een nieuwe bikini van S. Oliver en ze hebben daar een aquarium onder water dus een duikbril mocht niet ontbreken!

Ik vind het altijd leuk als jullie mij gaan volgen op Instagram:)

9 opmerkingen:

  1. Mooie foto's heb je gemaakt! Ik ben dol op je glitternagellak! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke foto's :)

    Nog een fijne zondag!
    Liefs, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's ben erg benieuwd naar de review van je van de revlon primer ! En al dat eten ziet er zo ontzettend lekker (ongezond) uit haha :D
    Als nog een gelukkige verjaardag !x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkige verjaardag! En je poes ziet er zo leuk en lief uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!