Beauty | H&M Nudes Eyeshadows

woensdag 26 maart 2014

De meningen zijn er hier thuis over verdeeld maar ik vind dat je nooit genoeg oogschaduw kunt hebben, zeker niet als het om nude kleuren gaat.

Bij de H&M kocht ik dit lieve mini palette in de sale voor €1, dit had niemand kunnen weerstaan toch?
Over het algemeen vind ik oogschaduw van H&M niet top maar wel gewoon prima, zonder al te veel verwachtingen ging ik dan ook aan het swatchen.


De lichte kleuren vielen me ontzettend mee, ik had gedacht dat hier bijna geen pigment af zou komen. De donkere was wat minder, hier heb ik wat meer van moeten gebruiken om het zichtbaar te krijgen.

Ik vind het 3 mooie kleuren om samen te gebruiken, lekker simpel. Ik ben niet zo van de hysterische en felle kleuren met oogschaduw. Helaas is het met H&M (zo als bij veel goedkope oogschaduws) wel zo dat het niet lang mooi blijft. Met een goede primer red je het net een avondje.

Hebben jullie nog iets in de sale gekocht bij H&M?

8 opmerkingen:

  1. Jammer dat hij niet zo lang blijft, maar je hebt hem wel gevonden voor een fijn prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer inderdaad dat 'ie niet lang blijft zitten, maar goed voor die prijs zou ik het door de vingers zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het niet lang mooi blijft, maar indd een euro is super goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes, zonde dat het niet lang blijft zitten. Maar ach, voor die prijs maakt dat ook niet heel veel uit. Ik ben echt fan van nude-kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren zijn prachtig. Ik vind het eigenlijk nutteloos als het niet lang blijft zitten, dus ik koop vaak duurdere merken. Maar ja dat is niet echt al te leuk voor mijn portemonnee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleurtjes zien er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi neutraal palletje :) voor 1 euro echt een koopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor €1,- heb ik niets over te klagen, je swatches zien er prima uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!