Beauty | Sans Soucis Lippenstift Moisture Perfection

vrijdag 21 maart 2014

Sans Soucis, ik zag het de afgelopen weken een paar keer voorbij komen in mailnieuwsbrieven en folders. Toen ze bij de Big Bazar (echt een tip voor make-up trouwens) een aanbieding hadden besloot ik dat ik absoluut nieuwe lippenstift nodig had.

Ik kende het merk helemaal niet dus uiteraard heb ik er wat over opgezocht:
"Hoge kwaliteit en een optimale huidtolerantie kenmerken de producten van Sans Soucis. De producten bevatten exclusieve natuurlijke powerstoffen en thermaalwater uit Baden-Baden. Sans Soucis is het enige merk ter wereld dat gebruik mag maken van het thermale bronwater uit Baden-Baden, dat in alle Sans Soucis producten verwerkt. Het zorgt voor een extreem hoge huidtolerantie door de hoeveelheid aan mineralen en sporenelementen die het bevat. Dit maakt Sans Soucis producten gewild bij vrouwen met alle huidtypen, zelfs de overgevoelige." 
aldus Douglas. 
Tof, een huidvriendelijk merk met exclusief bronwater. Dit soort extraatjes laten mij mezelf altijd ietsje minder schuldig voelen over de aankoop van wéér een make-upje.

Ik koos voor de kleur 40 Classic Pink. Het word weer lente dus een beetje extra roze kan nooit kwaad.

Bij het opdoen voel je meteen dat de lippenstift ontzettend zacht en verzorgend is. Hij is niet heel dekkend maar daar hou ik wel van. Ik heb echt dunne lippen en als een lippenstift dan volledig dekt, ik weet het niet, ik vind dat gewoon niet zo mooi.


Wat betreft de kwaliteit zit het absoluut goed. De lippenstift blijft met roken, eten, drinken en praten zeker een halve dag goed zitten. Hij trekt ook erg in je lippen dus met een klein beetje bijwerken ben je al klaar.
Je koopt deze lippenstift bij de meeste webshops voor ongeveer €10.

De oplettende lezer heeft vast gezien dat mijn roze lippenstift niet de enige lippenstift op de foto is. Ik kocht er nog een, een rode. (deze is alleen geopend voor de foto en niet geswatcht) Die gaat in de box die je kunt winnen met mijn verjaardagswinactie. Vandaag is de laatste dag dat je mee kunt doen, dit kan via deze link.

Kenden jullie Sans Soucis al?

5 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf een paar producten van sans soucis, ben wel tevreden maar het is niet mijn favoriete merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kende ik niet maar nu ben ik best nieuwsgierig om hem van dichterbij te kunnen bewonderen, ik kende het merk ook niet. Ik ga volgende week langs de Big Bazar en hopelijk zijn ze er nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, mooi kleurtje! Ik kende het merk ook nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!