Life | Feel So Pure Wax Melts

donderdag 20 maart 2014

Eerder kon je al lezen over de beauty producten van Feel So Pure. Maar de shop is meer dan beauty alleen, ze verkopen ook waxmelts. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik brand die dingen dagelijks dus nieuwe geurtjes en merken zijn altijd welkom.

De waxmelts van Feel So Pure zijn handgemaakt en worden vervaardigd van ecologische soy wax uit Noord-Amerika. Ze zijn te koop in heel veel verschillende geuren voor €0,60 per stuk.

Ik kreeg 3 geuren die ik met veel plezier probeerde:

Hij ruikt echt naar lotusbloem, een fijne geur maar hij mag van mij iets minder overheersend. Deze waxmelt rook ik echt heel lang nog!

Een fijne, frisse en milde geur. Alsof je net allemaal brandschone witte lakens hebt opgehangen om te drogen (ik zie dat dan helemaal voor me). Ik vind dit echt een fijne geur voor de lente, zeker na een lenteschoonmaak. Ook deze geurde weer lekker lang.

Mijn favoriet! Ik drink graag witte thee en vond het dan ook fijn dat mijn huis er naar rook. De gember geeft net een iets andere geurnoot, waardoor je geen wasmiddel effect krijgt en er echt een bijzondere en lekkere geur ontstaat. Ik had wel het idee dat deze waxmelt iets minder lang geurde dan de rest.

Wat is jullie favoriete geur voor in huis?

5 opmerkingen:

  1. Ze zien er echt heel lief uit kwa vorm die fresh cotton lijkt me wel lekker & anders jouw favoriet! :) Lavandel vind ik zelf altijd wel lekker of mint!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De combinatie van White tea & Ginger vind ik wel anders, misschien leuk om een keertje zelf aan te schaffen om uit te testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je een link naar de site?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!