Body | Le Soft Perfume Solid Perfume

vrijdag 7 maart 2014


Eerder konden jullie al lezen over mijn zoektocht naar een goede solid perfume, eindelijk heb ik een topper gevonden!

Le Soft Perfume is een luxe merk uit Parijs dat solid perfumes maakt, voor de dummies onder ons; een vaste parfum.
De producten bevatten geen alcohol, geen parabenen, beloven anti-stress te zijn, maken geen vlekken op je huid en zijn niet getest op dieren.
Ethisch zit dit product in ieder geval goed, maar de kwaliteit? Ik testte 2 geuren!

Le Soft Perfume | Parfum stick Umabel
Umabel, 
"Umabel vertegenwoordigt inspiratie: Je laat me wegvliegen ... Ik stel mijn dromen aan je voor en je neemt bezit van de woorden."
Deze geur bevat perzik, bergamot, fresia, roos, iris, patchouli, sandelhout, musk en amber. Een flinke lijst die zorgt voor een zoetfrisse geur, ik vind m lekker!
De stick smeert lekker, dit komt door de natuurlijke wax en sheabutter. Eenmaal op de huid word de geur wat zwaarder maar nog steeds lekker. Deze geur blijf je zeker 2 uur goed ruiken, daarna nog 2 uur licht en dan is het langzaam tijd voor een nieuwe dosering.

Le Soft Perfume | Parfum stick La reine soleil
La reine soleil
"Verwoestend, vurig, zonnend, hectisch. De tuin ademt, ze luisteren naar je lichte stappen. Je draagt je parfum en lacht, ze zijn stil ..."
Limoen, bergamot, honing, Ylang-Ylang, heliotroop, vanille, musk en patchouli.
Zowel de beschrijving, de naam en de ingrediënten roepen bij mij het beeld van een zwoele powerwoman op. De geur doet dat bij mij iets minder. Deze stick smeert iets minder dan de vorige en bevat natuurlijke wax, mangoboter en tamanu.
Het is een zoete, kruidige geur die mij positief verrast. Hij blijft net iets langer zitten dan de andere stick en is absoluut mijn favoriet.

De producten zijn er in 10 verschillende geuren en komen in een prachtige verpakking, heel erg leuk als cadeau dus! De ingrediënten zijn stuk voor stuk verzorgend en dat voel je meteen.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Wil je meer lezen of Le Soft Perfume bestellen? (€19,95) Dat kan via www.lesoftperfume.nl
Bron: www.lesoftperfume.nl
Voor meer informatie over de ingrediënten klik je op het ingrediënt!

Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.
Zijn jullie ook fan van solid perfumes?

4 opmerkingen:

  1. ik ben benieuwd naar de geur ik ken deze nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijken me hele fijne producten! Ze zien er ook leuk uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm dit klinkt erg goed, kende het nog niet !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kende het nog niet! Wist niet dat parfum in een vaste vorm kon komen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!