Food | Tony's Chocolonely Limited Edition Melk Walnoot Banaan

maandag 6 oktober 2014

WOO-HOO! Ze zijn er weer, de limited editions van Tony's Chocolonely!
Ik ben megafan van Tony en stond dan ook te trappelen om de nieuwe smaken te proberen..

Stond, is hier wel van toepassing want eerlijk gezegd vond ik de andere 2 smaken niet zo. Drop durfde ik niet aan en van puur hou ik niet zo. Daarom alleen een korte beschrijving van de melkchocoladereep met walnoot en banaan.
Ik wilde de reep natuurlijk meteen open rukken maar er moesten eerst foto's gemaakt worden. Jeetje ik mag hier niet schelden maar wat is het licht ongelooflijk slecht de afgelopen dagen. Terwijl ik de vorige zin type breekt er een klein zonnetje door waardoor er fantastisch licht ontstaat in de woonkamer. You got to be kidding me.

Anyway, terug naar de reep. Ik proef de heerlijk melksmaak die ik gewend ben en kleine stukjes walnoot. Ik ben blij dat er geen grote brokken in zitten, klein vind ik lekkerder. Ik moet een beetje denken aan mijn favoriete smaak Ben & Jerry's; Chunky Monky.
De banaan is helaas wat minder aanwezig, of vrijwel niet eigenlijk. Ik vind wat ondefinieerbare, zachte en zoete stukjes die de banaan moeten zijn. Ik krijg het voor elkaar om zo'n ondefinieerbaar stukje er uit te pulken en het is inderdaad banaan. Met deze stukjes mogen ze wel wat royaler zijn want ik proef de banaan alleen in de nasmaak.
Verder een goddelijk reepje waarvan ik hoop dat 'ie in het vaste assortiment komt, met extra banaan dan;)

Mijn Tony kocht ik bij de Wereldwinkel voor €2,99

De andere 2 smaken:
- Melkchocolade/Drop
- Puur/Sinaasappel/Rozemarijn

Welke limited edition willen jullie proberen?

7 opmerkingen:

  1. wat zijn de andere 2 smaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind drop het lekkerste! r zit geen hazelnoot in deze maar walnoot;) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omg ik had gewoon onderaan hazelnoot neergezet inderdaad, bedankt voor het doorgeven!

      Verwijderen
  3. Ik mis Tony's! In Amerika at ik bijna elke dag zo'n reep!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de repen van Tony's al vaak zien liggen, maar ik heb er nog nooit eentje genomen.. Misschien ga ik het volgende keer wel eens doen :D

    Amélie
    www.larmoiredamelie.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!