Beauty | Etos Anti-Redness Primer

zaterdag 4 oktober 2014

Ik vind het echt heerlijk om mijn make-up te beginnen met een primer. Het is een ontzettend goede basis, egaliseert, je make-up blijft langer zitten en je huid voelt fluweelzacht aan.
Mijn favoriete primer van ModelCo is al een tijdje niet meer te koop dus ik ben nog steeds op zoek naar een goede nieuwe. Vandaag test ik de nieuwe anti redness primer van Etos.
 
Op mijn hand heb ik één pompje gebruik van de primer, er komt best wel veel uit.

Hier zie je dan ook bij het uitsmeren dat ik echt veel te veel heb gebruikt. Een half pompje is echt genoeg voor je hele gezicht, lekker zuinig dus!

Ik heb niet een heel rood gezicht maar wel wat vlekjes en heb mij gezicht dus ingesmeerd met een half pompje. Alle oneffenheden waren qua kleur niet meer te zien, ik was erg positief verrast door de dekking. Omdat mijn gezicht niet heel rood is vond ik de kleur wel wat grauwig, wat wel weg te werken was met poeder en blusher. Ook bij mijn haarlijn moet ik oppassen, hier zie je echt een groene gloed als ik te veel gebruik. De primer zorgt wel voor een heerlijk zijdezacht huidje, echt fantastisch.

Ik gebruik deze primer wel tot 'ie op is maar zou 'm niet opnieuw kopen. Ik vind dit wel een absolute aanrader voor mensen die echt last hebben van een rode of geïrriteerde huid.

De primer is te koop bij Etos voor €5,99.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!