Beauty | Lush Full of Grace

vrijdag 17 oktober 2014


Ik vind het altijd heerlijk om producten van Lush uit te proberen, ik kom dan ook bijna nooit de winkel uit zonder een volle tas en lege portemonnee. Deze keer testte ik het vaste serum; Full of Grace.

Een vast serum heeft geen verpakking (je kunt er wel een blikje bij kopen). Als je de serum over je gezicht of handen haalt komt er een klein beetje serum af. Ik was zo stom om mijn serum onder het raam, in de zon, te laten liggen. De helft is ongeveer gesmolten maar de rest heb ik nog kunnen gebruiken gelukkig.


Een kleine greep uit de ingrediënten:
- amandelolie voor het voeden van je huid
- rozenolie om je huid te kalmeren
- portobello champignons, deze zitten vol anti-oxidanten


Veel serums bevatten siliconen, deze zorgen voor het gladde laagje wat op je huid lijkt te liggen na het aanbrengen. Full of Grace bevat geen siliconen maar zorgt wel voor dat gladde laagje. De geur vind ik ontzettend lekker (fris/kruidig) en al na 1 keer gebruiken voelt mijn huid ontzettend zacht aan en lijk ik iets meer te stralen.

Ik vind het alleen geen fijn serum voor in de ochtend omdat 'ie toch ietsje vettig is. Het fijnste vind ik om het serum voor het slapen (na het reinigen) aan te brengen en als een soort masker 's nachts te gebruiken.

Al met al ben ik wel heel tevreden over dit serum maar zou ik het niet opnieuw kopen. Ik ga liever voor een serum dat ik zowel 's avonds als 's ochtends kan gebruiken. Wel ben ik helemaal voor de verpakkingsvrije  en zelfconserverende cosmetica. Het is even wennen maar uiteindelijk beter voor je huidje!

Full of Grace is zeer zuinig in gebruik en kost €15,75.

3 opmerkingen:

  1. Fijn ziet het eruit! Ik houd van Lush spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb sinds kort 2 Lush producten in huis en het werkt echt verslavend zeg, vooral die geuren :-) Hij lijkt me fijn voor het slapen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!