Beauty | The Body Shop Eye Colour

vrijdag 6 juni 2014

Een tijdje terug was ik bij een outlet van TBS, aangezien ik schandalig genoeg nog nooit make-up van dit merk getest had, besloot ik dit lieve doosje mee te nemen. Niet alleen dit doosje natuurlijk aangezien alles 50% korting was hihi. Ik koos voor de kleur #41, een neutrale bruine kleur met een lichte shimmer. Aangezien ik al zo veel paletten heb en hier weinig mee kan leek me dit wel een fijne kleur om even snel op te flansen als je nét even iets extra's wilt bij je mascara. Ik betaalde er €4 voor(!). Toppuntje bij TBS is dat geen van de producten op dieren getest is en daar gaan we voor!

Tadaaa, mooi hè? Ik heb bijna zwarte ogen en vind 'm prachtig!

Natuurlijk is een mooie doosje en een fijne swatch niet genoeg, er moest getest worden. Een aantal dagen lang bracht ik de oogschaduw aan (zonder primer) en bekeek 's avonds wat er van overgebleven was. Eerlijk gezegd had ik het niet verwacht maar hij zit er 's avonds nagenoeg nog perfect op!
Wil je wel oogschaduw dragen maar geen gedoe met kleuren combineren of tussendoor bijwerken dan is dit dus absoluut een aanrader!

Te koop bij de winkels van The Body Shop of op de webshop.

Wat vinden jullie van de make-up van TBS?

3 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!