Body | Lush Tiny Hands

dinsdag 10 juni 2014


Als ik voor mijzelf al veel te veel gekocht heb, bedenk ik altijd dat lief iets nodig heeft. Lief heeft hele droge handen dus ik vond dat we daar iets voor moesten gaan uitzoeken bij Lush, zo kwamen we terecht bij Tiny Hands, lief was natuurlijk niet de enige die dit snoezige product mocht gaan gebruiken..

Tiny Hands
Dit serum in vaste vorm zorgt voor zachte en verzorgde handen. Het handje is dan wel vast van vorm maar als je 'm even tussen je handen wrijft komt er precies genoeg vanaf om je handen verder mee in te smeren. Lush probeert zo veel mogelijk producten in vaste vorm te maken zodat er geen conserveringsmiddelen gebruikt hoeven worden, beter voor je handen én voor het milieu. Je kunt het overigens niet alleen voor je handen gebruiken, ellebogen en andere droge plekken worden ook een stuk zachter!

Ingrediënten
Arganolie, aloë vera, cacaoboter en sheaboter, allemaal zeer verzorgende ingrediënten die zelfs de meest ruwe handen zacht zouden moeten maken. De geur is een mengsel van vanille, kamille en goudsbloem.

Ervaring
Voor lief hielp zelfs dit niet, toch maar weer terug naar de hormoonzalf helaas. Voor mijn "gewone" droge handjes is het heerlijk, ze worden inderdaad heerlijk zacht en ook voor de ellebogen en hielen is het een favorietje! De geur vind ik niet fantastisch maar zeker niet vies, hij is gelukkig niet erg aanwezig.

Leuk weetje: De sheaboter die in Tiny Hands zit word gekocht bij een vrouwencollectief in Ghana. Het collectief zet zich in voor eerlijke beloningen en goede werkomstandigheden voor zo'n 400 vrouwen.

Als je Tiny Hands ook wilt proberen kunt je 'm halen in een Lush winkel of in de online shop voor €8,60.

Wat gebruiken jullie voor droge handen?

1 opmerking:

  1. Voor mij is het niks, ik doe enkel handcrème op de buitenkant van mijn handen en wrijf die dan over elkaar heen. Ik hou er gewoon niet van als de binnenkant van mijn handen plakt, dan wil ik ze toch weer snel wassen en dan heb je er natuurlijk niks meer aan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!