Life | Instadiary: Mei

donderdag 5 juni 2014

Lieve lieve lezers, wat een lange periode van afwezigheid hè! Een excuusje is wel op zijn plaats. Afgelopen maand had ik weinig motivatie, zin of energie om iets productiefs te doen, zelfs niet voor de site. Hebben jullie hier ook wel eens last van? Hoe zetten jullie je daar overheen? Op dit moment ben ik hard vooruit aan het werken om weer lekker iedere dag een artikel online te hebben, ook tijdens mijn vakantie:) Om er weer een beetje in te komen kunnen jullie vandaag mee kijken naar mijn Instagramfoto's van afgelopen maand, bij een aantal foto's vind je een linkje naar het bijbehorende artikel. Tot snel!

Deze kaarsjes kocht ik bij Ikea. Mijn vader heeft een fruitwinkel waar ik vroeger vaak mee naar toe ging om te helpen. Deze kaarsjes ruiken echt exact naar de winkel, een zoetfrisse appelgeur, zo lekker!

Ik ben vast niet de enige die afgelopen maand asperges heeft gegeten, hoe maken jullie ze klaar?

Deze BB Cream testte ik afgelopen maand. Hij lijkt wat gelig op de foto's maar voor de zomer vind ik 'm ideaal.

Ik was een weekje aan het werk in Duitsland, lief kwam me ophalen met een enorme bos roze bloemen.

Mijn oom en tante gingen trouwen dus tijd voor een feestje! Links zie je mijn zusje en ons neefje. Nu ik geen lang haar meer heb kan de familie ons eindelijk uit elkaar houden;) Mijn jurkje komt van www.nelly.com en kostte zo uit mijn hoofd nog geen €40.

Dit horloge kreeg ik van lief. Omdat ik echt mini polsjes heb had ik nog nooit een passend horloge gevonden wat ook leuk is voor mensen boven de 6. Op deze was ik dan ook meteen verliefd:)


Lief was jarig dus ik bakte een grote berg donuts in de oven, de zien er beter uit dan ze smaakten eerlijk gezegd. Het recept komt van Albert Heijn.

Goddelijke douchegel en body puree van The Body Shop.

Met mijn zusje bezocht ik de Fashion Masterclass van Grazia, heel inspirerend weer!

Deze lolly's zijn echt jeugdsentiment. Mijn ouders aten vroeger veel biologisch en tot grote ergernis van mijn zusje en mij mochten we ook weinig snoepen. Als we met onze moeder meegingen naar de biologische winkel mochten we soms zo'n lolly uitkiezen. Ze bevatten geen suiker en zijn echt ontzettend lekker. Toen ik in Amsterdam een biologische supermarkt zag heb ik dan ook meteen een voorraadje meegenomen. Mocht je ze willen proberen, je kunt ze hier bestellen.

Ook deze maand testte ik weer een maskertje, een hele lekkere met frambozen!

Typisch Mira deze foto. Lekker chillen in de zon, Vans aan, camera en lens in de aanslag!

We gingen een dagje naar Movie Park in Duitsland. Het was vreselijk druk, de attracties vielen een beetje tegen maar het park is erg mooi opgebouwd.

Deze reinigingsdoekjes werden getest, ze zijn nu op maar zeker voor herhaling vatbaar!

Voor de lezers onder ons die de serie New Girl gekeken hebben; wij hebben ook een douchebag-jar alleen dan met Skittles. Voor de lezers die de serie niet gezien hebben: een aanrader!

Wagamama blijft toch echt mijn lievelingsrestaurant. Je vind 'm onder andere in Antwerpen en Amsterdam. Een aanrader is de huisgemaakte limonade!

We waren natuurlijk niet voor niks in Antwerpen, we gingen naar de dierentuin!

Ik ga lekker aan de slag voor een hele reeks artikelen, ondertussen kunnen jullie mij volgen op Instagram, tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. Die lolly's zijn echt jeugdsentiment, ik kreeg deze altijd van de moeder van een vriendin :)!
    Ik heb nog van een winactie het kaartje op mijn beauty kast staan, ik las vanochtend het kaartje weer eens, en dacht toen ook, Mmm.. volgens mij heb ik al een tijdje niks meer gekregen op bloglovin' van Mira, Kort haar staat je trouwens echt leuk :)

    Liefs, Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke foto's en leuk dat kortere haar bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto's allemaal! Wat leuk dat je zelfs donuts hebt gemaakt! Dat wil ik nu ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!