Body | Lush Bohemian Soap

zondag 8 juni 2014


Lush, de lezers die hier vaker komen weten dat ik een liefhebber ben. Ik heb al tientallen zeepjes geroken in de winkel maar had er nog nog nooit een mee naar huis genomen, hoog tijd om een zeepje uit te zoeken dus.

Samen met lief koos ik dit frisse gele zeepje: de Bohemian.

Ingrediënten
Qua parfum word er alleen citroenolie gebruikt, dit is al sterk genoeg. De zeep bevat glycerine, citroenolie en zeepbasis vrij van palmolie. Uiteraard zijn al deze ingrediënten niet getest op dieren.

Werking
De citroenolie reinigt je huid en zorgt voor een frisse uitstraling. Het is écht een hele verfrissende zeep daarom vind ik 'm vooral geschikt voor 's ochtend, lekker verkwikkend! Een fijne bijkomstigheid is dat citroenolie ontzettend goed helpt tegen onzuiverheden, ik heb zeker in de zomer vaak last van pukkeltjes op mijn rug. Zorg dus dat je iemand vind om je rug in te zepen!

Ervaring
Ik vind dit niet een van de bijzonderste geuren van Lush maar absoluut wel een vak de lekkerste. Superfris en nét even de geur die ik nodig heb om 's ochtends lekker wakker te worden. Na het douchen een zacht en fris huidje als resultaat. Deze zeep is zeker voor herhaling vatbaar!
Leuk weetje: deze zeep zit al in de collectie sinds de oprichting van Lush in 1995, ik ben dus precies 4 jaar ouder dan deze zeep.

Je koopt de Bohemian in de Lush winkels of online voor €5,35 per 100 gram.

Wat is jullie favoriete zeep van Lush of welke zou je wel een keer willen proberen?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook al veel producten van Lush in huis gehaald, maar deze heb ik nog nooit getest!
    Klinkt als een echt frisse zeep! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!