Nails | Primark: Nepnagels

zaterdag 10 mei 2014


Ben ik de enige die bij een rondje Primark altijd een paar pakjes nagels in haar mandje gooit? Vast niet! Voor €1,50 kun je kiezen uit verschillende kleuren en motieven. Je krijgt 24 nagels en een tubetje lijm. Als het een beetje uitkomt met de maten van je natuurlijke nagels, kun je dus twee keer met één setje doen.

Natuurlijk heb ik al een aantal keer deze nagels geprobeerd, maar nog nooit hier beschreven. Ik moet wel zeggen dat ik heb gemerkt dat het lijkt te verschillen per setje. Sommige nagels lijken van een ander materiaal gemaakt en zijn kwalitatief wat minder, hetzelfde geld voor de opdruk.

Vorige week nam ik deze schatjes mee bij een bezoekje aan Eindhoven. Ik zoek altijd eerst uit welke nagel ik nodig heb voor welke vinger en leg ze op volgorde. Dan breng ik per vinger flink lijm aan op mijn natuurlijke nagel en druk de nepperd zo'n 10 seconden goed vast. Even een uurtje uitharden, wat betekent niet douchen, afwassen etc.., en voila, manicure klaar!

Blijven ze goed zitten?
Dit setje bleef echt ontzettend goed zitten, dat had ik nog nooit meegemaakt met Primark. Ook na het douchen, schoonmaken en badderen zaten de nagels nog muurvast. Na bijna een week heb ik ze er af gepeuterd i.v.m. werk, dat ging niet echt makkelijk dus volgens mij moet een ruime week zeker lukken. 

Voor herhaling vatbaar?
Ja zeker, de nagels van de Primark wel alleen dit printje niet. Ik vond blauw in het pakje toch wat leuker dan op mijn nagels. 

Wat nemen jullie standaard mee als je bij de Primark bent?

6 opmerkingen:

  1. Jeej budget nepnagels! Niet dat ik het nodig heb omdat ik al lange nagels van mezelf heb maar ik ben vreselijk met nailart dus misschien een keertje voor een feestje. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit bij de primark geweest ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke print! Ik draag eigenlijk nooit nep nagels, maar deze zien er wel heel leuk uit. :) En wat fijn dat ze goed bleven zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn echt super goed, zien er wel leuk uit maar niet voor ene hele week!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!