Life | Instadiary: April

zaterdag 3 mei 2014

Vanaf vandaag is Mira Tells weer back in business met veel leuke dingen op de planning!
In april gebeurde er ook genoeg, kijk mee via mijn fotodagboek:)

Ik zocht wat meer uit over de ingrediënten van dit soort budget-setjes, het artikel vind je hier.

We hadden dit lieve logeetje!

Koningsdag!

Kleine vriendinnetje.

We gingen naar Ikea en kochten daar deze afbak kaneelbroodjes, goddelijk!

Met lief op koningsnacht.

Ik ging langs Lush in Den Bosch en nam een hele hoop mee naar huis, binnenkort een review!

Ik werd getekend door Romy, haar blog vind je hier. Nogmaals bedankt!

Deze nepnagels van de Primark zijn in ieder geval ontzettend mooi om te zien, of ze ook goed bleven zitten lees je snel:)

Ik bezocht de persdag van Simply PR en zag onder andere deze gave schoenen!

Je ziet het goed, snoep met Dr Pepper smaak, meer heeft een mens niet nodig toch.

Ik kliederde er lekker op los.

We gingen naar de dierentuin in Antwerpen. Prachtige dierentuin en we hadden perfect weer. Na de dierentuin dachten we nog even te gaan winkelen maar i.v.m. Dag van de Arbeid was alles dicht, bummer!

Het weer was echt geweldig de afgelopen weken, ik was dan ook vaak terug te vinden op het terras:)

Wat hebben jullie gedaan in april? Voor meer foto's kun je terecht op mijn Instagram!

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn die nepnagels van de Primark leuk! Ik ben ook benieuwd wat je allemaal hebt geshopt bij lush..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je getekend bent door Romy! En lieve foto vanop koningsnacht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!