Body | The Body Shop Pink Grapefruit Shower Gel & Body Puree

donderdag 8 mei 2014


Lief en ik waren in Antwerpen naar de dierentuin geweest en dachten daarna lekker te gaan winkelen. dáchten inderdaad want het was Dag van de Arbeid en dan zijn de winkels dicht in België. Niet getreurd maar teruggereden via Roosendaal waar ze bij Rosada een outlet hebben van onder andere The Body Shop, alles 50% korting!

Ik werd bij het ruiken meteen verliefd op deze heerlijke grapefruit geur en nam de douchegel en body puree mee. De geur is precies zo als een verse grapefruit, jummie!

The Body Shop
The Body shop heeft een aantal waarden opgesteld waar ik me prettig bij voel en die er aan bijdragen dat ik hun producten graag koop. Ook al is de geur of kwaliteit geweldig, een eerlijk geproduceerd product smeert toch even nét wat lekkerder.
- Against Animal Testing
- Community Fair Trade
- Activate Self Esteem
- Defend Human Rights
- Protect The Planet
- Ethische Handel
- Foundation
Meer informatie over deze waarden kun je vinden op de website van The Body Shop.

Shower Gel
Deze zeepvrije douchegel schuimt lekker en ruikt sterk maar niet te sterk, na het douchen draag je subtiel de geur van grapefruit met je mee.

Body Puree
Wat is in godsnaam een body puree dacht ik, maar hij rook lekker dus ging mee. Een body puree gebruik je net als body lotion. Puree is een stuk minder vet en voelt een beetje aan als een moisturizer. Ik vind het heerlijk alleen op droge plekken zoals mijn scheenbenen heb ik liever een vette crème. De body puree voelt zo fris aan dat je 'm zelfs als after sun kunt gebruiken (als je niet verbrand bent natuurlijk).

Voor herhaling vatbaar?
De douchegel niet, niet omdat 'ie niet lekker is maar omdat er gewoon nog zo veel andere lekkere soorten zijn om te proberen. De body puree wel, wat een lekker gevoel!

Wat is jullie favoriete geur van The Body Shop?

4 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo'n fan van deze geurlijn! :-) De producten an sich zullen wel goed werken heb ik de indruk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pink grapefruit, heerlijke geur. Zelf heb ik een bodypuree van de citroengeur die er nu helaas uit is, lekker voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!