Beauty | Nivea Aqua Effect Verfrissende Reinigingsdoekjes

zondag 4 mei 2014


Soms heb je 's avonds geen zin om met verschillende reinigingsproducten aan de slag te gaan, wil je tussendoor je gezicht even opfrissen of gewoon snel je make-up er af halen. Hiervoor zijn reinigingsdoekjes ideaal; vochtige doekjes die, als het goed is, je gezicht schoonmaken van make-up en vuil. Er zijn zo veel verschillende soorten op de markt, meestal neem ik een paar pakjes mee bij de Primark maar het leek me leuk om deze ook een keer te proberen.

Eigenschappen
-Deze doekjes beloven je huid diep te reinigen en goed te hydrateren, zelf waterproof make-up kun je weghalen.
- Bevat Vitamine E.
- Na gebruik voelt je huid fris aan.
- Dermatologisch getest

Ervaring
De doekjes maken mijn huid inderdaad ontzettend schoon, alle make-up gaat er met één doekje goed af en je huid voelt fris en schoon. Van de hydratatie ben ik niet helemaal overtuigd. Mijn huid voelt niet droof en trekkerig ofzo, gewoon prima maar de doekjes bevatten alcohol, ik heb altijd het idee dat hydrateren het beste gaat zonder alcohol tussen de ingredienten.
Omdat de doekjes zo goed zijn voor het verwijderen van make-up  zou ik ze wel opnieuw kopen, wel vind ik het fijn om daarna een hydraterende creme te gebruiken. Yes voor het reinigen dus en mwah voor het hydrateren.

Ingredienten

Dit product is te koop bij de drogist voor €5,49.
Welke reinigingsdoekjes gebruiken jullie het liefste?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze best wel duur, ik probeer doekjes zo veel mogelijk te vermijden, die van demakup vind ik echt wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze lijken me wel leuk :) Ik gebruik er meestal van een huismerk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!