Life | Simply PR Persdag

donderdag 10 april 2014

Vandaag was ik te gast bij Simply PR in Amsterdam voor wat persinformatie over de merken die zij vertegenwoordigen. Ik ga de producten nog rustig voor jullie testen en onderzoeken maar ik neem jullie al even gauw mee:)

Ik maakte kennis met Alpro en nam de amandelmelk mee naar huis, ben zeer benieuwd!

Aveda is één van mijn favoriete merken en ik nam een stress verminderende lavendelbodylotion mee naar huis, heerlijke geur!

 Prachtige make-up van Aveda.

Mc Gregor.

Fantastische (kinder) bontjassen van Mc Gregor.

L.K. Bennet, die linker vind ik zo gaaf!

L.K. Bennet.

Fantastische prints bij L.K. Bennet.

Hebben!


Fijne armbanden uit Scandinavie, more soon!


Wie is er ook geweest? Hebben jullie al wat merken getest?

13 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik was er ook! Die geur van aveda is echt verslavend! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, niet geweest maar ziet dr goed uit allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit! Ben benieuwd naar wat je mee hebt genomen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je gemaakt zeg. Die aveda bodycream vind ik ook heel lekker ruiken en de makeup van gosh vond ik ook heel mooi. Die kleding ziet er tof uit;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe schoenen en die armbanden.. wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vertegenwoordigen zij veel producten! Leuk om zo te zien op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er tof uit Mira! Die bontjassen zijn heel mooi :-)

    ♥♥
     

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die schoenen van LKB zijn echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er goed uit! Vind de foto's van L.K. Bennet heel mooi, gave kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk dat je daar bij mocht zijn zeg ^^ Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!