Nails | Sally Hansen Kerstlakjes

dinsdag 12 december 2017


Kerst komt steeds dichter bij en dat betekent dat we van top tot teen in de steigers gaan, inclusief mooie gelakte nagels dus. Nu komt all-time favorietje Sally Hansen met een aantal hele leuke kleuren nagellak voor kerst, waarvan ik je er vandaag 3 laat zien.


Qua review kan ik kort zijn want dit is niet de eerste keer dat Sally Hansen hier voorbij komt. Samen met Essie is dit absoluut mijn favoriete merk qua ¨gewone lak¨ (ik draag vaak gellak) omdat het gewoon heel erg goed blijft zitten. Ik heb een enorme hekel aan nagellak die na een dag al chips en kan met deze lak (inclusief topcoat) echt wel een weekje vooruit. Sally creëerde de ¨Wish You A Glam Xmas¨ collectie met daarin drie nieuwe, en twee bestaande kleuren.


¨025 Merry Glitzmas¨
Deze gezellige bruinrode kleur heeft een feestelijke glitter maar is desondanks, wonder boven wonder, makkelijk te verwijderen. Het effect zou ik eerder metallic noemen maar het is in elk geval feestelijk en prachtig bij een ¨all black¨ kerst outfit. Dekt in twee laagjes.


¨026 Pink Prancer¨
Pink Prancer is een neutrale roze kleur die qua tint een beetje neigt naar koraal. Kerst betekent natuurlijk niet per definitie dat je je nagels hysterisch en glitterend de dagen door laat komen. Het voordeel van een nude kleur, is dat het werkelijk overal bij staat, zo kun je zonder zorgen je meest hysterische kerstoutfit aantrekken. Dekt in drie laagjes.


¨ 024 Gray´t Night¨
En mijn favoriet, deze lichte grijze tint. Dekt in twee laagjes en is wederom neutraal en makkelijk te combineren. Ik ben dol op grijze lakjes en zou voor kerst gaan voor een glitterende accentnagel in combinatie met deze tint.


Fijne lakjes weer, niet te opzichtig en ook niet saai. Leuk vind ik dat Sally Hansen geen standaard collectie voor de kerst heeft gebracht met het welbekende rood en groen. Wat mij betreft heel geslaagd en ook de andere twee tinten (terracotta en metallic grijs) zijn goed te combineren met vrijwel elke kerst outfit. Je vind de kerstlakjes van Sally Hansen exclusief bij Etos, ze kosten daar €11,99 per stuk. Qua houdbaarheid zou ik je zeker adviseren de bijbehorende topcoat (€11,99) te gebruiken, dan is het effect mooi glanzend én blijft je lak langer mooi.
Welke tint spreekt jou het meeste aan?

*De producten in deze review heb ik gekregen.

Lees ook:

1 opmerking:

  1. Ik vind het eerste lakje het leukste, helemaal geen typische kersttinten. De andere twee lakjes vind ik maar een beetje neutraal, niet echt super kerstachtig. Maar goed, ieder z'n ding.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!