Body | THERME Marrakesh Almond & Argan

zondag 9 november 2014


Wederom een doucheproduct vandaag maar er is ook zo veel nieuws bijgekomen afgelopen tijd. Ik vind de producten van THERME eigenlijk altijd fijn, lekker voordelig en van prima kwaliteit. De nieuwe lijn staat in het teken van Marrakesh, de kleurrijke hoofdstad van Marokko.


Vloeibaar goud voor je huid
In Marrakesh geniet men op een ontspannen manier van het leven en is lichamelijke verzorging een belangrijk onderdeel van het dagelijks leven. Arganolie word het meest gebruikt, deze traditionele Marokkaanse olie verzorgt, kalmeert en beschermt de huid.
Naast arganolie word amandelolie ook veel gebruikt, deze olie is wat milder en word snel opgenomen door de huid, extra goed voor een droge huid.
THERME brengt deze twee superproducten samen in hun nieuwe lijn. Ontzettend verzorgend voor de winter en de heerlijke geur van amandelbloesem.

THERME Marrakesh Shower Gel
Deze zeer voedende en romige douchegel is een perfect begin van je verzorgingsritueel. Je huid word gevoeg, verzorgd en gereinigd. €4,57.
Hij is inderdaad ontzettend romig en ruikt mild maar fijn. Mijn huid is naderhand niet extreem zacht.

THERME Marrakesh Dry Oil Spray
Deze olie voed je huid maar trekt snel in zodat de huid niet vet aanvoelt, ook geschikt voor de zeer droge of gevoelige huid. Het beste is om deze olie na het baden of douchen op de natte huid aan te brengen, dit zorgt voor extra hydratatie. €7,07.
Voor deze olie had ik het perfecte testpersoon al in gedachten. Mijn vriend heeft namelijk een extreem droge huid en ook een hele gevoelige huid. Hij heeft de olie getest op zijn benen en die zijn na een week gebruiken echt stukken minder droog. Nu nog even volhouden en niet meer krabben. Ik gebruik zelf liever bodylotion dan olie omdat ik van olie soms puistjes krijg.

THERME Marrakesh Body Butter
Een dikke, romige bodybutter die qua geur en verzorging perfect aansluit op de shower gel. Je huid voelt zacht aan en ziet er mooier uit. €9,10.
Ik vind het altijd heerlijk om douchegel en bodylotion uit dezelfde lijn te gebruiken, een beetje een extra luxe gevoel denk ik. De bodylotion is erg dik maar trekt tegen mijn verwachting in toch snel in. Mijn huid voelt zacht aan en ik ruik heerlijk maar niet overheersend.

Een hele fijne nieuwe lijn wat mij betreft. Goede verzorging en milde maar lekkere geuren. Het verzorgende effect van deze producten kan versterkt worden door meerdere producten uit de lijn naast elkaar te gebruiken.
THERME Marrakesh is nu volop verkrijgbaar bij de drogist.

Wat is jullie verzorgingsritueel?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

2 opmerkingen:

  1. Fijne review! Ik gebruik ook vaak producten van Therme en behoort ook echt tot mijn favoriete merk. De geuren en de werking zijn altijd goed vind ik. Deze lijn kende ik nog niet maar ga wel even bij de drogist kijken nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Therme is voor mij vaak te duur. Ik kies dan toch voor dingen die meer in mijn budget passen. Bij de BigBazar wil ik wel eens wat van Therme meenemen en ze zijn zo fijn! Deze lijn lijkt me ook heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!