Beauty | Oriflame Tender Care Giftbox

vrijdag 28 november 2014

Ik was al fan van Oriflame maar na het zien van de collectie voor de feestdagen nog meer. Speciaal voor deze collectie stak Oriflame zijn populairste product in een feestelijk jasje. De Tender Care Protecting Balm is er nu tijdelijk is 4 verschillende varianten, samen in een mooie giftbox.

Populair potje
 Dit potje word ook wel het "wonderpotje" van Oriflame genoemd. Het herstelt acties, beschermd de huid en is multifunctioneel. Te gebruiken voor droge plekken op je gezicht, je lippen, je nagelriemen of waar je maar denkt wat extra's nodig te hebben. Tussen de ingrediënten vind je onder andere lanoline, vitamine E en bijenwas.

Giftbox
De giftbox ziet er feestelijk uit en bevat de volgende varianten; kersen, vanille, karamel en kokos, allemaal 15 gram. Ik hoef denk ik niet te vertellen welke geur bij welk potje hoort toch;). Leuk om cadeau te geven maar niet heel budget; voor de doos betaal je €40 op www.oriflame.nl. De producten van Oriflame zijn ook verkrijgbaar via de adviseuses bij jou in de buurt of een Oriflame workshop.

Ervaring
Hij ziet er prachtig uit dat sowieso! De potjes ruiken alle vier echt enorm naar hun smaak, dat zie je wel eens anders. Kersen is mijn absolute favoriet, heerlijk. Ik gebruik de potjes zelf als lippenbalsem en vind ze fijn in gebruik. Nadeel is alleen dat als je ook maar iets van nagels hebt je lastig lippenbalsem uit het potje krijgt. Het gaat dan vooral onder je nagel zitten omdat de substantie nogal laag zit en het potje smal is.
De lippenbalsem trekt erg snel in en heeft, in tegenstelling tot veel andere balsems, geen verslavende werking.

Ik vind ze heerlijk maar zou voor dit geld toch voor een product gaan wat iets gebruiksvriendelijker is.

Kenden jullie dit "wonderpotje" al?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er echt heel schattig uit maar 40 euro dat vind ik wel een beetje erg prijzig, eerlijk gezegd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!