Life | September 2017: School, uitrusten en foto´s maken

zondag 1 oktober 2017


Happy oktober! Het is inmiddels echt herfst, alle hoop op een nazomer is vervlogen en ik laat jullie graag even zien wat ik in september allemaal uitgespookt heb. Hier boven zien jullie uiteraard Casper, zo schattig <3


HEMA kwam met iets grappigs: popcorn met tompouce smaak en een gezellig roze kleurtje. Ik móest die uiteraard proberen en schreef een artikel over mijn bevindingen. Ik kan je alvast vertellen dat ik ´m best lekker vind, het complete artikel lees je via deze link.


Ik deed niet heel veel bijzonders deze maand door omstandigheden maar maakte wel veel foto's voor Instagram. School begon weer dus dat was na maanden vakantie wennen en ik rustte vooral heel veel uit. Ik verwacht dat ik die rust de komende tijd ook nog nodig ga hebben maar gelukkig heb ik maar twee dagen school per week.


Ik kocht in Roemenië dit Noodle shirtje bij Bershka en ik móest natuurlijk even een foto maken waar ik noodles at hihi.


L´Oreal stuurde deze fijne nieuwe lijn met kokosolie op en die is zo ontzettend fijn. Hij is voedend maar toch licht en ruikt heerlijk subtiel naar kokos. Voorheen schreef ik eigenlijk over alles wat ik binnen kreeg wel een review maar de laatste maanden is dat echt niet meer te doen. Best wel een luxe probleem natuurlijk maar ook als ik geen complete review schrijf, probeer ik de producten wel even te laten zien op Instagram. Mocht je iets voorbij zien komen waarvan je een hele review wel zou waarderen, laat het me dan vooral weten.


Ik kreeg echt een van de leukste pakketjes ooit, Max Factor stuurde lippenstiften op met daarbij koekjes in de vorm van make-up en lippen, ge-wel-dig. De koekjes waren gemaakt door Droomkoekjes, echt een aanrader als je voor een speciale gelegenheid op zoek bent naar koekjes.


L´Oreal stuurde nog meer producten op waar onder de mega populaire Paradise Extatic Mascara. Na mijn wimperextentions moesten mijn wimpers even herstellen en is een goede mascara absoluut gewenst, deze variant vind ik erg fijn omdat mijn wimpers er stukken langer door lijken.


Tony's kwam met een aantal nieuwe repen waarvan ik deze melkreep met stoofpeer probeerde, erg lekker en heel leuk als afsluiter voor winterse dinertjes (of gewoon op de bank voor de tv).


Voor een familiedingetje gingen we een tijdje terug naar Hellendoorn waar deze foto van mij en mijn tweelingzusje werd gemaakt. We hebben weinig foto's samen dus ik ben altijd blij als er een keer een leuke bij zit.


Van My Jewellery kreeg ik dit prachtige horloge en de mooie kleine armbandjes. Heel fijn horloge wat lekker overal bij te combineren is.


Als jullie mij volgen op Instagram (doe je dat nog niet, klik hier!) is het je misschien wel opgevallen dat ik een beetje aan het experimenteren ben met stijlen. Mijn foto's zijn wat drukker en in mijn opzicht wat minder saai. Ik vind mijn feed nu weer wat te druk dus ik ben op zoek naar de gulden middenweg.

Voor oktober heb ik weinig plannen, vooral focussen op school, uitrusten en mijn online kanalen. Op Instagram laat ik regelmatig zien wat ik doe, en op Instastories unbox ik regelmatig pakketjes. Mocht je een leuke Instagram account hebben die ik kan volgen, laat die vooral achter in de comments.
Hoe was jouw september?

2 opmerkingen:

  1. Super leuk om te zien! De tijd vliegt. Mooie foto's, zelf merk ik echt al verschil met het weer, ik pak er steeds vaker lampen bij. September was de maand waarin ik aan mijn opleiding begon, super druk! Maar wel heel leuk. Toffe foto met je tweelingzus, jullie lijken super veel op elkaar! (Maar das ook niet zo gek ;d ).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jaa gelukkig was het de laatste weken weer wat lichter voor foto´s, met die donkere dagen vind ik het maar ellendig!

      Verwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!