Body | Etos Botanical Boost Rosemary & Fig Producten

zaterdag 21 oktober 2017


Ook deze maand lag er weer een leuk pakketje van Etos op mijn mat. Wederom sloeg Etos de handen ineen met de Hortus Botanicus in Amsterdam om een lekkere lijn te ontwikkelen. Dit resulteerde in deze bijzondere seizoenslijn met rozemarijn en vijgen, dat klinkt in ieder geval al veelbelovend.


Deze lijn is niet alleen verzorgend voor je huid, maar heeft ook een positief effect op je humeur. Rozemarijn werkt verkwikkend waar vijg meer een zoete warme geur heeft, en die combinatie lijkt me nou net perfect voor de herfst. In deze nieuwe lijn vind je een geurkaars, body cream, shower foam, massage olie, geurstokjes, handcrème en een bruistablet voor in bad. De dik gedrukte producten ga je terug zien in deze review.


Massage Olie €4,99
Deze rijke, fluweelzachte olie heeft een hydraterende werking en is perfect voor romantische, winterse dagen. 

Over de geur kan ik kort zijn: ik vind ´m geweldig. Rozemarijn vind ik altijd al lekker maar de combinatie met vijg is wat mij betreft perfect gevonden. Echt een ideale balans tussen kruidig, warm en een vleugje zoet. Met massage olie heb ik eigenlijk twee dingen die ik belangrijk vind: het moet niet te snel intrekken en het moet niet te dun zijn. Aan beide eisen voldoet deze olie goed, hij is qua textuur prima en trekt niet te snel in maar laat ook geen plakkerige laag achter. Na de massage ruik je heerlijk maar niet te overdreven en voelt je huid zacht aan. Als je niemand binnen handbereik hebt om te dwingen tot een massage, zou ik deze lekker zelf op je huid in masseren.

Shower Foam €4,99
Deze luxe en rijk schuimende foam zorgt voor een schone, gereinigde huid en een fris gevoel.

Deze vind ik van de drie producten het meest heftig qua geur en ik vind het fantastisch. Heel rijk vind ik het schuim niet, mijn huid word er niet mega zacht van, wel lekker school en heerlijk ruikend. Dit is dan ook mijn favoriete product van de drie.


Geurkaars €6,99
Een geurkaars zagen we nog niet eerder voorbij komen en deze heeft de heerlijke warme geur die de andere producten ook hebben.

De geur vind ik lekker maar ik was een mini beetje teleurgesteld door deze kaars, ik had namelijk wat meer geur verwacht, Je ruikt de kaars prima hoor maar ik hou wel van een flink aanwezige kaars, als je van subtiele geurkaarsen houdt, vind je ´m wellicht perfect.


Absoluut een geslaagde geur en mijn favoriet van deze herfst! Ik zou je zeker aanraden om de producten te gaan ruiken in een Etos filiaal, ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen dit niet lekker vinden, maar geur is natuurlijk wel persoonlijk. Je vind de producten vanaf heden bij Etos, het gaat echter wel om een limited edition, op = dus op.
Zou deze lijn wat voor jou zijn?

*De producten in deze review heb ik gekregen.

Lees ook:

4 opmerkingen:

  1. Echt een geslaagde geur he?! Ik vind het zo leuk dat er een kaars bij zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk! Ja echt een leuke aanvulling vind ik het, zeker zo in de herfst!

      Verwijderen
  2. Ook hier helemaal in de gloria met de producten. De kaars vind ik erg leuk gevonden. Mogen ze vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, lekkere betaalbare geurkaarsen zijn zo moeilijk te vinden!

      Verwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!