Nails | Sally Hansen Miracle Gel ¨Birthday Suit¨

dinsdag 27 juni 2017


Nu de zomer officieel begonnen is, duikt ook de bohemian trend weer op. Sally Hansen speelt daarop in met de vrolijke Bohemian Summer Festival Look collectie. Vier zomerse kleuren waarmee je meteen in festivalmodus bent. Ik laat jullie één van de kleuren uit de collectie zien, en twee lakjes die ik al had.


Miracle Gel van Sally Hansen behoort al best lang tot mijn favorieten. De lakjes hebben doorgaans prachtige kleuren en blijven (zonder lamp) goed zitten. Ik ben zelfs zo'n fan van de topcoat, dat ik deze regelmatig over mijn normale nagellak aan breng. Sally Hansen belooft dat je nagels wel 14 dagen in topvorm blijven als je de kleur aan brengt, goed laat drogen en daarna aftopt met de speciale top coat.s


De kleur die ik probeerde is #110 Birthday Suit, een nude kleur die in 3 laagjes prima denkt. Je kunt ervoor kiezen om één laagje aan te brengen, dan heb je heel licht de kleur maar ´issie wel wat streperig. Ik ben fan van deze lakjes, bij mij blijven ze zeker een week goed, je moet alleen wel echt even geduld hebben bij het aanbrengen. Als je de kleur niet goed laat drogen en dan de topcoat aan brengt, krijg je meteen beschadigingen, echt even de tijd voor nemen dus.

Naast deze nude kleur vind je in deze collectie nog mintgroen, felroze en babyblauw.


Vaste lezers zullen vast niet onbekend zijn met Miracle Gel van Sally Hansen, deze lak kwam namelijk al eerder voorbij op mijn blog. ¨Pink Tank¨ is een frambozen roze kleur die ik al eens liet zien op Instagram. ¨Pinky Promise¨ is een van mijn meest favoriete lakjes hier, daar schreef ik twee jaar geleden deze review over.


Heel fijn kleurtje, ik hou van nude. Heel goed laten drogen dus, dan komt het helemaal goed. Twee weken red ik zelf niet maar ik vind een week al vrij lang voor nagellak zonder lamp. Je vind Sally Hansen bij diverse drogisten voor €11,99 per stuk,
Hou jij van nude nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!