Lush Snowman Fun

dinsdag 16 december 2014

  1. Maak kennis met mijn nieuwe liefde; de sneeuwman van Lush! "Fun" van Lush was al awesome maar nu is er speciaal voor de winter ook een Snowman Fun. Jawel, met die setje bouw je je eigen sneeuwpop om mee te douchen en te badderen!

Snowman
Dit schatje ruikt naar buchu, bergamot en limoenolie. In dit pakje vind je wit, oranje en zwart, ideaal voor een sneeuwpop dus. Je gebruikt fun als zeep, shampoo of badschuim én natuurlijk om mee te spelen! Voor een pakje betaal je €7,50, let op, hij is maar tijdelijk verkrijgbaar!

Ervaring
 Ik was vooraf al helemaal weg van deze limited edition. Ik hou van in bad zitten en klooien met schuim en badeenden. Hoe tof is het om een sneeuwpop in bad te bouwen! De geur is heerlijk, lekker fris, niet te overheersen maar toch aanwezig. Lastig te omschrijven, je kunt het beste even gaan ruiken:) Ik gebruikte een balletje ter grootte van het hoofd voor het schuim, gewoon even onder de stromende kraan houden en je hebt al gauw een berg schuim. Het schuim verdwijnt wel snel helaas. Ondertussen gebruikte ik nog een stukje fun om een beetje mee te kleien en me mee te wassen. Snowman zorgt voor een zacht huidje en momenteel ligt ik heerlijk ruikend in bed!
Absoluut voor herhaling vatbaar!

Hebben jullie al eens Fun gebruikt?
Volg je mij al op -Bloglovin-Instagram-Twitter?

5 opmerkingen:

  1. Deze ruikt ook naar de Snowman Shower Jelly die in de Kerstcollectie zat, die heb ik en vind ik héérlijk! :-)
    Ook ruikt deze naar de solide zeep die ze met Pasen hadden, er zit een beetje wortelinfusie bij.. Om maar een idee te geven hoe hij ruikt dus! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Die kende ik nog niet. Bij mijn volgende lush bezoek wil ik die echt hebben!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er superleuk uit! Wel jammer dat het schuim snel weggaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hem al gespot, maar nog niet aan geroken. Lush heeft echt geweldig leuke en lekkere spullen! Fan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!