Life | Waxmelts van We All Love It

maandag 18 augustus 2014

In de zomer gaan ze een stuk minder hard dan in de winter maar ik blijf er van houden; wax melts.
Even in een andere wereld door een lekkere geur in huis. Een geur kan voor mij echt bijdragen aan ontspanning of juist zorgen dat ik energie krijg. 

Via een reactie op een eerder artikel over waxmelts kwam ik terecht bij weallloveit.nl, een website die (veel) 100% natuurlijke welnessproducten aanbied. Je vind er een ruim assortiment waxmelts maar ook zepen, etherische oliën, massage olie, argan olie en meer.

De waxmelts van We All Love It komen in een klein plastic cupje, er zit veel in, ik kan er makkelijk 2 keer mee doen. Als een geur iets te heavy is gebruik je wat minder, wil je 'n juist sterker dan gebruik je wat meer. Doorsnijden gaat lastig, je kunt er wat af schaven.
De geur was over het algemeen erg goed aanwezig en bleef lang hangen. Een aantal geuren vond ik echt geweldig en bestel ik zeker opnieuw!

Ik testte een paar waxmelts en neem deze even met jullie door.
Bubblegum
Ik ruik kauwgom! Van die grote roze blokken waar je zo goed bellen mee kunt blazen. 
Een mierzoete geur, voor mij iets te heavy, ik zou 'm wel combineren met een andere geur en dan een klein beetje gebruiken.

Banana
Erg zoet en veel banaan, ik moet meteen aan snoepjes denken. Ook deze vind ik wat te heavy.

Made bed
Mm.. een zachte, milde geur die ik lastig kan benoemen. Het ruikt inderdaad naar lakens maar niet naar katoen of wasmiddel. Lekker fris in ieder geval. Deze waxmelt was wel vrij zacht qua geur, hier heb ik wat meer van moeten gebruiken om echt goed te kunnen ruiken.

Bamboo
Eén van mijn favorieten! Ik weet niet hoe bamboe ruikt maar dit ruikt in ieder geval erg lekker. Een beetje naar bos en een klein beetje zoet, heerlijk!

Secret Hammam
Dit vond ik echt een bijzondere geur, hij is ook zeer sterk. Pepermunt, kruidig en fris. Heerlijk maar wel met mate. Deze geur komt het beste tot zijn recht in de badkamer.
De website leert mij dat deze waxmelt gemaakt is van 100% natuurlijk Eucalyptus en Rozemarijn.

Angel
Gebaseerd op het parfum Angel van Thierry Mugler.
Schandalig genoeg heb ik deze razend populaire geur nog nooit geroken, ik kan jullie dus ook niet vertellen of de geur overeen komt. Hij ruikt ietwat kruidig maar vooral zoetfris.

Apple Pie
Weer een favoriet hoor. Ik ruik veel kaneel, veel deeg en een beetje appel. Een zeer aanwezige geur, niet te veel gebruiken dus. Je huis ruikt wel echt alsof er een taart in de oven staat!

We all love it is bij ons thuis zeker een blijvertje! Ik ben ook zeer benieuwd naar de zepen dus die gaan jullie zeker een keer terugzien in een review.

Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.
Waren jullie al bekend met deze site?

3 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!