Beauty | Gosh Illuminating Eye Roll On

dinsdag 26 augustus 2014


Hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat je wallen niet weg te krijgen zijn met concealer en bergen poeder? Je blijft smeren, poederen en kloppen maar je ziet er nog steeds uit alsof je een nacht hebt doorgehaald (wat in dat geval waarschijnlijk ook zo is). Ik slaap soms periodes slecht en dan stapelen de wallen zich op, heel dik worden ze gelukkig nooit maar wel donker en dat is lastig te verbloemen. Deze roll on van Gosh heb ik inmiddels al bijna een jaar in gebruik maar had ik nooit "echt" getest. Tijd voor een artikel dus!


Dit fijne tubetje is je eerste hulp bij een vermoeide blik zowel optisch als voor je gevoel; prime 'n refresh! Je huid word verlicht, lijntjes worden vervaagd, donkere kringen en wallen verdwijnen. Bijzonder aan dit product zijn de 3 ijzeren balletjes bij de opening. Deze balletjes zorgen voor een verkoelend effect (zeker als je 'm in de koelkast bewaart) en maken het aanbrengen makkelijk. Ik vind de verkoeling onder mijn ogen heerlijk in de vroege ochtend!


Een licht glanzende vloeistof die snel intrekt in je huid. Je plaatst de tube onder je ogen, knijpt licht en brengt zo wat vloeistof aan. De kun je voorzichtig in je huid kloppen. De kleur van mijn wallen werd iets lichter, je gebruikt deze primer dan ook onder de concealer en andere make-up. Wat mij heel erg opviel is dat het een beetje leek alsof mijn wallen strakgetrokken werden. Geen puffy eyes en rimpeltjes meer maar een strak, glad huidje, heel positief! De kleur is een minpuntje, misschien kan Gosh deze roller uitbrengen met meer pigment? Het gevoel en de "strakheid" zijn top. Ik blijf deze roller dan ook zeker gebruiken, je doet er erg lang mee en het is voor mij een redder in nood bij vermoeide ogen, het voelt ook zo heerlijk aan! De primer kost €12,49 en is te koop bij Kruidvat (inmiddels niet meer)
Wat gebruiken jullie bij vermoeide ogen en/of wallen?

Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!