Beauty | Gosh Autumn/Winter 2014 Velvet Touch Lipsticks

woensdag 20 augustus 2014

Gosh vergroot haar assortiment deze herfst en winter met een aantal fijne producten waar onder nieuwe kleuren Velvet Touch lipsticks.
Ik testte 3 van de 8 nieuwe kleuren;
- Innocent
- Yours Forever
- Sweetheart

Dit zegt Gosh zelf over de lipsticks:

Let de nadruk op je lippen met de GOSH Velvet Touch Lipstick. Nu in 8 hotte nieuwe kleuren, bevatten de super creamy lipstcks licht reflecterende deeltjes die ervoor zorgen dat alle ogen op jouw lippen gericht zijn. Vol met pigment, leveren deze lipsticks een intense en lang houdende kleur, terwijl Vitamine E de lippen beschermt tegen vrije radicalen en extracten van plantaardige oliën de lippen hydrateren

Wat mij direct opviel aan de lipsticks is de geur. Een caramel/vanille-achtige geur, heerlijk, ze ruiken gewoon romig zeg maar.
Met de verpakking scoort Gosh bij mij punten; mooi mat zwart met het gedeelte waar de naam op staat wel glanzend. Ze ogen luxe!

Innocent, Yours Forever, Sweetheart

De swatches zijn extreem gepigmenteerd, vooral de middelste. De lipsticks glijden over je huid en voelen zacht aan. Wauw die kleuren, zo mooi!
De linker lipstick brak helaas bij het swatchen. Zeker met warm weer dus niet te ver uitdraaien.
Ik weet dat er een trucje bestaat om gebroken lippenstift weer te repareren maar ik herinner me het niet, iemand van jullie wel?

Sweetheart

Sweetheart

Wat een prachtige bruinpaarse kleur! Mijn lippen zijn echt donker van kleur dus zeker voor de winter vind ik deze echt bij mij passen. Niet te opvallend maar wel wat extra's.
In mijn vorige artikel over lippenstift vertelde ik al dat ik foto's soms lastig vind, de kleuren kunnen zo verschillen per persoon. Ik denk dat dit een kleur is waar je van moet houden.

Yours Forever

Yours Forever

Deze kleur was veruit het beste gepigmenteerd, ik kreeg 'm zelf bijna niet weg, alleen met remover.
Voor mijzelf vind ik de kleur te fel, niet mooi bij mijn dunne lippen maar de kleur op zich is erg mooi.

Innocent

Innocent

Deze kleur is mijn favoriet, ik hou van lichtroze!


Drie prachtige kleuren die prima blijven zitten, deze zal ik zeker veel blijven gebruiken.
Ook enthousiast?
Deze en nog 5 andere kleuren zijn vanaf nu te koop bij Kruidvat voor €9,49 per stuk.

In de collectie zit o.a. ook nog een wenkbrauwgel, deze review kunnen jullie binnenkort verwachten.
Van de prachtige Stardust nagellak plaatste ik een foto op Instagram.

Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.
Wat is jullie favoriet?

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!