Body | The Body Shop White Musk Showergel

zaterdag 17 januari 2015

Bij mijn laatste bestelling bij The Body Shop kreeg ik een douchegel cadeau; de White Musk Sumptuous Silk Shower Gel. Over de White Musk lijn van TBS hoorde ik eigenlijk alleen maar hysterisch enthousiaste verhalen, ik ging dat ook vol verwachting het "testproces" in.

White Musk is dus een van de populairste productlijnen binnen de Body Shop, er zijn weer verschillende varianten White Musk en uiteraard, verschillende producten.

Volgens The Body Shop:
Een overheerlijke, sensuele, zeeploze douchegel met een zijdezachte textuur, die een rijk, weldadig schuim geeft. De huid voelt schoon en opgefrist aan en is subtiel geparfumeerd met de zachte, sensuele geur van White Musk®. Geschikt voor elk type huid.

Volgens mij:
Ik val maar meteen met de deur in huis; in ben niet razend enthousiast.
Geur is persoonlijk natuurlijk maar ik vind de geur nogal naar zeep ruiken en, sorry liefhebbers, naar schoonmaakmiddel met bloemengeur.
Ik vind het zeker geen vieze geur maar gewoon niet zo fantastisch geweldig als ik verwacht had.
Qua werking is het prima in orde, hij schuimt lekker en maakt mijn huid schoon en zacht.
Ik zou deze douchegel niet opnieuw kopen maar ga wel een keer in de winkel ruiken aan de andere varianten van White Musk.

Als je White Musk wilt proberen; deze fles kost €13, hier krijg je 250ml voor.

Hebben jullie White Musk wel eens geprobeerd?

2 opmerkingen:

  1. Ik snap echt niet wat mensen zo fijn vinden aan een Musk geur, ik vind dat persoonlijk helemaal niet lekker! :-)
    Ik kreeg deze douchegel ook en gaf hem maar aan mijn moeder! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht echt dat het een fijne showergel is! Jammer dat ie zo tegenvalt...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!