Hair | Guhl Luchtig & Fris Shampoo

vrijdag 16 januari 2015

Guhl zorgde voor een leuk begin van 2015, ik mocht een shampoo kiezen om te testen. Omdat ik al veel verschillende shampoos van o.a. Guhl heb geprobeerd besloot ik voor Luchtig & Fris te gaan, deze doet precies wat de naam al doet verwachten; hij houd het haar luchtig en zorgt dat het niet te snel vet word.

Al het haar word vet, bij de een gaat dat was sneller dan bij de ander, dit heeft te maken met de talgproductie van je hoofdhuid. Je produceert van nature een bepaalde hoeveelheid talg, dit verschilt weer per persoon. Bepaalde factoren kunnen er voor zorgen dat je talgproductie versneld of juist minder word.
Deze shampoo met citroenmelisse van Guhl heeft een speciale samenstelling die er voor zorgt dat je haar na het wassen minder snel vet word. Het product bevat overigens wel parabenen en parfum. Ik vermijd dat bij het testen van producten zelf niet maar er zijn mensen die hier allergisch voor zijn of gewoon liever niet gebruiken.

De geur van de shampoo vind ik ontzettend lekker, een beetje een combinatie van munt en citroen. Lekker om in de ochtend je haren mee te wassen, met alleen de geur al begin je je dag fris. Ik heb de shampoo ongeveer twee weken gebruikt, ik was mijn haar ongeveer om de dag. Mijn haar werd inderdaad luchtig én super zacht, dat laatste had ik niet helemaal verwacht. Dat mijn haar minder vet werd heb ik helaas niet ervaren, na het wassen was het wel school maar dat bleef het net zo lang als bij mijn andere shampoos.

Gewoon een fijne shampoo dus die op zich een aanrader is, alleen niet als je 'm speciaal koopt om je haar langer schoon te houden.
Je vind 'm bij de drogist voor ongeveer €6.

Wat is jouw favoriete shampoo?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

1 opmerking:

  1. Lijkt me een heerlijke shampoo. Helaas kan ik niet zomaar iedere shampoo gebruiken door mijn krullen. :(

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!