Life | Instadiary Januari 2014

donderdag 30 januari 2014


Altijd leuk om een Instadiary te maken, bij het bekijken van mijn foto's denk ik altijd oja, dat was leuk! Zo snel vergeet je leuke momenten, gelukkig bestaan er tegenwoordig foto's om je herinnering weer naar boven te halen:)
Hierboven zien jullie mijn header van Instagram met natuurlijk de katjes, mijzelf zonder mijn lange haar, een prachtige illustratie die ik vond op Instagram en meer!

Geen Instagram zonder eten natuurlijk. Deze heerlijke afbakbagels kocht in in Duitsland, echt goddelijk! Afgelopen week weer geweest maar toen waren ze helaas uitverkocht, gelukkig hebben we genoeg andere leuke dingen mee kunnen nemen:)

Lief had een bloemetje gekregen die natuurlijk op tafel gezet werd. Ik merk dat ik bloemen in huis heel fijn vind, iets wat mijn oma ook had, nu staat er weer een vers bosje!

Wie mijn blog of Instagram volgt kent m inmiddels al; Cassie kan niet ontbreken in mijn maandoverzicht. Het is een chagrijnig beest maar het blijft mn schatje.

Met lief de expositie over DaVinci in Rotterdam bezocht, echt fascinerend. Er was een aparte ruimte met allerlei geheimen over de Mona Lisa, ontzettend interessant.

13 Januari was het Rubber Duck Day! Dit reusachtige ding kreeg ik voor Kerst, we passen net samen in bad.

Onze kleine diva Josje groeit hard en wil nog steeds 24/7 aandacht.

Outfitfoto'tje: Blue Days.

Inmiddels staat het bureau in mijn atelier, lekker getekend met deze pastelkrijtjes.

Op dit gingerbreadpoppetje heb ik mezelf proberen te tekenen, best gelukt toch?

Eindelijk solid perfume gevonden, vooral heel handig en fijn maar geen geweldige geur. Lees vooral even het volledige artikel als dit product je interessant lijkt.

Na een aantal jaar moest ik helaas afscheid nemen van mijn piercing, zo'n leuke pleister maakt veel goed ;)

Ik ben goed aan het oplettend met kleding kopen, heel fijn want ik koop bewuster en ben echt blij met wat ik koop. Deze fijne trui kocht ik bij de Bijenkorf. Meer over dit merk kun je lezen in het artikel Neadle & Thread.

Nog steeds heel blij met mijn slangen Vans!

Al met al was het een fijne maand, de blijheid straalt wel een beetje van dit artikel af geloof ik haha. Fijn om van kleine dingen te kunnen genieten!
Van welke kleine dingen hebben jullie genoten in januari?
Jullie kunnen mij volgen op Instagram via deze link.

2 opmerkingen:

  1. Het koekje is zeker goed gelukt! Ziet er lekker uit! En bloemen maken je huis net iets fleuriger, hè! Ben wel benieuwd wat je hebt gemaakt met de pastelkrijtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's , wat een schattige kat heb je !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!