Beauty | Kardashian Beauty Kim's Kardazzle Face Palette

woensdag 15 januari 2014


Wat een naam hè, dat beloofd wel veel natuurlijk!
Al een tijdje keek ik uit naar de make-up collectie van de Kardashians. Stiekem ben ik een klein beetje fan en als één familie weet hoe ze zich moeten opmaken, zijn het de Kardashians wel..

Waar de kleding collectie van familie K. bij zwaar tegenviel (ordinair, vreemde combinaties, lelijk materiaal) keek ik bij de make-up collectie mijn ogen uit. 

Ik koos voor het palette van favorietje Kim, deze had voor mij verreweg de mooiste kleuren.
Bij het openmaken was ik meteen enthousiast, wat een mooi doosje!

Voor bijna €20 heb je 8 kleuren oogschaduw, een blush, bronzer en highlighter.

De bovenste kleuren vielen mij qua pigment tegen, maar nog niet getreurd, deze zijn dan ook voor de basis. 
De onderste 4 kleuren zijn geweldig, veel pigment, mooie glans en gewoon een topkleur!

Ook de bronzer en blusher zijn prima, niet heel bijzonder maar gewoon goed. De highlighter daar in tegen..wauw nieuwe favoriet denk ik!


Ik moet nog wel even oefenen qua Kim-look maar met zo'n palette moet dat wel lukken!

Bij o.a. John Berens kun je dit palet en de rest van de collectie bestellen. Khloe en Kourtney hebben ook een face palette en verder zijn er losse make-upjes:)

Hebben jullie al iets van de Kardashian-collectie?

23 opmerkingen:

  1. Wow deze lijkt me erg mooi, en superhandig ook voor op vakantie, heb je gelijk alles bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ziet er erg mooi uit! Je zou er swatches bij moeten doen ! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 20 euro valt best wel mee voor zo'n leuke palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig palet alleen ik kan er verder niks over zeggen omdat er geen swatches bij zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren zien er erg mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw de kleuren zien er zo mooi uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi zeg, ziet er echt super uit! De kleuren lijken mij perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hem ook, is een fijn en mooi palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi palette, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi palette! Ik hoop snel eens een keer iets van de kardashian chicks te scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bienvenue chez Entreprise Peinture Déco, Plus de 20 ans d'expérience
    Devis Travaux-peinture-maison-appartement-rénovation ...
    www.entreprisepeinturedeco.fr/
    Entreprise Peinture Déco à Évry-Essonne 91-ile de France-Artisan-façades Devis Travaux Rénovation Peinture Entreprise Peinture Déco à Évry-Essonne 91-ile ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb nog niets ervan maar heb het palette al op meerdere blogs voorbij zien komen. Toch jammer dat er geen switches bij zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi palette maar dit is geen review

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dat er mooi uit! Handig dat alles op die manier bij elkaar zit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze heb ik al op meerdere blogs gezien hij is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!