Nails | Essence Superheroes Fantastic Girl Nagellak + thermo effect!

zondag 12 januari 2014


Eerlijk gezegd begon ik de limited edition collections van Essence en Catrice een beetje zat te worden. De kwaliteit viel vaak tegen en zo bijzonder waren de meeste producten nou ook niet.

Toen ik hoorde dat ik de Superheroes collectie van Essence een nagellak met thermo effect zat kreeg ik het wel warm, ik heb 'm gekocht en uiteraard getest. En het is leeeeeeuk!

Deze nagellak in de kleur 01 Fantastic Girl is donkerpaars bij koudere temperaturen en felroze bij warmere temperaturen. De nagellak zegt zich aan te passen aan je stemming, maar naar mijn mening is het meer de temperatuur van je handen door bv. water, zonlicht of sneeuw.

Ik heb het effect getest door 2 bakjes water neer te zetten, warm en koud, hierdoor ook alle watervlekken of de foto's. Nog best lastig om het effect goed te laten zien want het gaat best snel.


Op de foto bovenaan dit artikel zien jullie de lak in de overgang van kleuren, de foto hier boven is de lak bij koude temperatuur, zo ziet ie er in de winkel en op dit moment bij het aanbrengen ook uit.


Dit was de temperatuur bij warm water, duidelijk verschil dus!


Hier zie je het verschil, de ene hand in warm water, de andere in koud.

Op dit moment zit ik met de laptop op de bank, mijn linkerhand onder het raam waar zonlicht doorheen komt. Een roze en een paarse hand dus.
Ik ben net een klein kind met dit soort dingen, ik vind het leuk!

Welke producten van de Superheroes collectie hebben jullie?


7 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!