Life | Beauty Bloggers Masterclass

maandag 28 oktober 2013


Leren kun je nooit genoeg, goodiebags zijn leuk, pr is interessant en naar Amsterdam willen we altijd. Hierom ging ik afgelopen weekend met een vriendin naar de Grazia Beauty Bloggers Masterclass.


We vertrokken al vroeg naar Amsterdam en met een grote beker koffie bekeken we het programma. Er zouden verschillende sprekers komen waar onder Mascha, Serena en Negin. Ook kregen we een make-up workshop en, niet onbelangrijk, een lunch.

De eerste spreekster, Kirsten Jassies, was ook meteen de interessantste bleek aan het einde van de dag. Wat is dat een leuke vrouw zeg, en wat had ze leuke tips. De andere sprekers waren ook goed, de een wat nuttiger dan de andere. Ook leuk om "digitale" mensen een keer in het echt te zien. Al met al heb ik echt ontzettend veel geleerd, veel zal ik zeker gaan toepassen op mijn blog.


De make-up workshop werd gegeven door medewerkers van het nieuwe Nederlandse merk BE Creative. We kregen uitleg over verschillende soorten make-up en mochten uiteraard alles proberen. Een aantal producten zal ik gaan reviewen zodat ook jullie kennis kunnen maken met dit fijne merk!

Wie van jullie was er bij?

6 opmerkingen:

  1. Ik ben er niet bij geweest, maar het klinkt ontzettend leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar de reviews!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was er ook niet bij maar ziet er wel erg fijn uit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je daar bij mocht zijn, het ziet er erg leuk uit!
    Liefs, Rosanne
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dit lijkt me ook leuk om een keer bij te wonen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!