Nails | Essie: Sleek Stick Nagelstickers

zondag 27 oktober 2013



Ik was een beetje teleurgesteld door nagelstickerland. Zowel goedkope als dure stickers vielen tegen en eigenlijk had ik het een beetje opgegeven. 

In de Etos viel mijn oog op de nagelstickers van Essie, ik ben lyrisch over de nagellak en besloot ze toch te proberen. Waren deze ook niet goed dan zou ik mijn relatie met nagelstickers definitief verbreken.

Ik koos voor de romantische kalligrafie "love to love you". Bij Etos kost een setje stickers ongeveer €10.

Bij nagelstickers is het belangrijk om altijd eerst je handen goed te wassen en te drogen, dit deed ik dan ook. Vol verwachting begon ik met plakken.

Ze plakten goed, fijn! Maarrr..waar ik bij veel nagelstickers tegen aan loop, behalve bij die van Sephora, is dat ze zo moeilijk af te scheuren/bij te knippen zijn. Vaak scheur je de halve sticker mee, als die niet al bij de minste geringste aanraking verdwenen was. Bij de Essie stickers is het naar mijn mening niet optimaal maar wel prima, oké en goed te doen. Je vouwt de bovenkant om je nagel heen en vijlt voorzichtig van achter naar voor. Hierna kun je de sticker makkelijk scheuren.

Na het plakken, heel slim, bedacht ik me dat ik mijn haar nog moest wassen. Wel meteen een goede test. Na het haren wassen was er nog geen vuiltje aan de lucht, alles zag er nog perfect uit. Blijft dit zo? Ja dit blijft zo. Ik heb ze nu bijna een week zitten en aan de bovenkant is het iets beschadigd maar absoluut niet lelijk! Al moet ik wel bekennen dat ik altijd een topcoat gebruik over mijn stickers.



Deze stickers zijn zeker een aanrader, vooral door het lange blijven zitten. Verbeterpuntje voor Essie: zorg dat je de stickers kunt afscheuren i.p.v. veilen dan zijn jullie perfect.

Ik zou deze zeker opnieuw kopen, al vind ik het assortiment nu een beetje saai.
Nagelstickers krijgen van mij dus een tweede kans, in ieder geval die van Essie dan!

Wat vinden jullie fijne nagelstickers?

9 opmerkingen:

  1. Wauw die zien er leuk uit! Ik had deze nog niet eerder gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig met die tekst! Ik ben zelf ook het meest enthousiast over die van Sephora...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuuuuk! Zag ze al op je instagram, vind ze heel tof! En als ze er een week op zitten is die prijs ook prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel leuk! En zo te horen van goede kwaliteit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf wat een mooi lettertype!

    liefs
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om te zien!

    liefs, Rosanne
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik laat vaak dingen op mijn nagels printen. Dat kan met een speciale printer op www.hethobbyrijk.nl kan je veel voorbeelden zien. Daarbij levert ze goed werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!