Life | Instadiary: Oktober 2013

woensdag 30 oktober 2013

Zoals altijd weer een Instadiary van de afgelopen maand, wat was het een fijne maand met veel leuke dingen, en wat ging de tijd snel!

Make-up van BE Creative tijdens de Grazia Beauty Bloggers Masterclass, wat een tof merk! Review komt eraan.

Dit goddelijke broodje móest ik wel met jullie delen!

Crème brûlée van de Lidl! Thuis even in de oven en het smaakt net zo als in een restaurant.

Deze maand ook lekker veel gewerkt bij de bibliotheek. Ik werk hier nu al een aantal jaar en ik heb het nog steeds ontzettend naar mijn zin:)

Er moest ook geleerd worden, ik had namelijk tentamen economie.

Voor Halloween besloten we een pompoenlantaarn te maken. Josje wilde graag mee helpen!

Na maanden wachten is ie er dan eindelijk!

Lief souvenirtje van mijn schoonvader.

Ik ben nog steeds zo ontzettend blij met ons bad, bijna dagelijks zit ik er in.

Al bijna een maand geleden ging ik naar Lush voor de lancering van de wintercollectie. De review kunnen jullie deze week online verwachten.

Mijn maand begon met dit goddelijke ontbijtje in het Carlton Hotel. Met zo'n begin kan er niks meer misgaan toch?

Mijn nieuwe kindje. Echt de liefste, gekste en grappigste kat die ik ook gezien heb. In deze pose gaat ze zelf liggen, heel apart.

Wat hebben jullie deze maand gedaan?

6 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!